Gå til innhold
Arkivverket

[#49416] Trygve Gulbranssens bok om Bjørndalsfolket - filmatisert i 1959 - kvar innspela?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

I ettermiddag synte tysk ZDF ein austerriksk film frå 1959 om striden mellom Bjørndalsfolket og adelsætti Gall på Borgland, basert på ei bok av Trygve Gulbranssen. Her var mykje flott norsk vestlandsnatur, men kvar vart denne filmen innspela? Er det nokon som veit...? Filmens titel: ''Und ewig singen die Wälder''Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Trygve Gulbrandsens suksessbok 'Og bakom synger skogene' vart filmatisert av tyskarane i 1959. Her vart det filma sentrale scener i Briksdalen, Kvame i Oldedalen og på Strynefjellet. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Aud for kjapt svar! Eg har teke opp filmen på harddisken og skal kosa meg med den ved høve!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det var filmopptak i Vågå, Fåberg og i Heidal. Sistnevnte var ankomst til kirken. Jeg bivånet selv dette. Da jeg etterpå så filmen, kunne en i Fåberg-scene se Dovreekspressen i bakgrunnen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Anda

Det ble også filmet i Romsdalen. På Grand Hotell Bellevue på Åndalsnes er det (var det?) i korridorene flere fotografier fra innspillingen av filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.