Gå til innhold
Arkivverket

[#49966] Er alle slektsforskere eldst i søskenflokken?

Gjest Erik Floer Sandnes jr.
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Salicath

Tre årsaker til at jeg begynte med slektsforskning.1. Et barnebarn var født og et gammelt navn i slekten var interessant. Jeg måtte finne mere om ham.2. Jeg hadde arvet div. slektstavler og likn.3. Jeg var den eldste gjenlevende i slekten. (En eldre bror døde for over 30 år siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Karin Kringberg

Jeg er yngre enn min bror og er 52 år. 'Arvet' interessen etter min far og min manns kusine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

Har 3 eldre søstre og 1 yngre bror. Ingen av de har denne interessen, men vil gjerne ha tavlene når jeg er ferdig med dem. Var en onkel av meg som fikk meg interessert i dette da jeg var barn, han var mellomste barn. Er i gruppen 36-40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Er ikke eldst og ingen av mine søsken har drevet med slektforskning,men hadde far som var litt interest,og en olderfar som selv lagde en slektbok over mormors slekt.Skal også ha hatt en tipolderfar som drev noe med det. Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.