Gå til innhold
Arkivverket

[#50128] Solberg Gausdal

Gjest Thor Böhmer
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Böhmer

Hans Iversen på Solberg i Gausdal f ca 1801. Bodde på nordre Solberg i 1865. Gift med Berte Hansdatter f ca 1814. Hvem var deres foreldre.Jeg er litt forvirret mht Hans Iversen. Navnet går att på gården uttover på 1700-tallet, men det synes å være forskjellige slekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Hallo Thor.Tror jeg har funnet noe av interesse men får ikke ført det godt til pennen. Prøver å ta kontakt over telefonen når det lir litt lenger utpå dagen (det er vel ikke pent å ringe ved midnattsleite??)Hilsen Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Det må vel være disse foreldrene som innlegg nr 2 henviser til i lenken til FS som levet på gården Snertingdalen i 1801?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Ruth Gaustad

Lenge siden dette tema var på bane, jeg tror nå at det er en feil her. Berte hette ikke Hansdatter, men ARNESDATTER. Hun var fra Surnflødt f. 1812. Mvh Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.