Gå til innhold
Arkivverket

[#51584] Christian Dag Spangens privatarkiv på SAH.

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Are S. Gustavsen

Lars Ove (73):De du vil sende til er nok ikke definert som venner i lovens forstand. Om du velger å tolke det slik, ville antageligvis en amerikaner kunne ha kalt deg en 'rule bender'. ;-)Poenget mitt forrykkes ikke, holdningen er jo likedan.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Are:Og hva er en venn i 'lovens forstand'? Og har du også oversikt over hvem som er mine venner?Og er dine meninger og synspunkter hevet over hva loven sier?Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Lars Ove (77):Neida, jeg har selvsagt ingen ting med hvem som inngår i din vennekrets. :-) Hevet over loven? Nei, det hadde jeg ikke tenkt å prøve meg på. Jeg er en vanlig dødlig jeg også, dvs tilhører samme lovområde som deg. :-)Det jeg snakker om er en lovfortolkning, og det sentrale er definisjon av den private kontra den offentlig sfære. Men, siden vi har diskutert dette lenge nok i din Spangen-debatt, har jeg løftet saken over i en egen debattråd, slik at den kan diskuteres på et prinsipielt grunnlag: LenkeAre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.