Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#51584] Christian Dag Spangens privatarkiv på SAH.

Recommended Posts

Gjest Are S. Gustavsen

Lars Ove (73):De du vil sende til er nok ikke definert som venner i lovens forstand. Om du velger å tolke det slik, ville antageligvis en amerikaner kunne ha kalt deg en 'rule bender'. ;-)Poenget mitt forrykkes ikke, holdningen er jo likedan.Are

Gjest Are S. Gustavsen

Lars Ove (77):Neida, jeg har selvsagt ingen ting med hvem som inngår i din vennekrets. :-) Hevet over loven? Nei, det hadde jeg ikke tenkt å prøve meg på. Jeg er en vanlig dødlig jeg også, dvs tilhører samme lovområde som deg. :-)Det jeg snakker om er en lovfortolkning, og det sentrale er definisjon av den private kontra den offentlig sfære. Men, siden vi har diskutert dette lenge nok i din Spangen-debatt, har jeg løftet saken over i en egen debattråd, slik at den kan diskuteres på et prinsipielt grunnlag: LenkeAre

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.