Gå til innhold
Arkivverket

[#54365] Familien Hauberg, Otter Tail, Minnesota

Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Roy Ove Myhr

World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Einer J Aarfor City: Not Stated County: Richland State: North Dakota Birthplace: Minnesota Birth Date: 23 Jan 1896 Race: Caucasian (White) Roll: 1819453 DraftBoard: 0World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Fritjof Wm Aarfor City: Not Stated County: Richland State: North Dakota Birth Date: 19 Jul 1898 Race: White Roll: 1819453 DraftBoard: 0World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Leif J Aarfor City: Not Stated County: Richland State: North Dakota Birthplace: Minnesota Birth Date: 24 Jan 1894 Race: Caucasian (White) Roll: 1819453 DraftBoard: 0Roster of the Men and Women who served in the Army or Naval Service (including the Marine Corps) of the United States or its Allies from the State of North Dakota in the World War, 1917-1918 Volume 1 Aaberg to Flagg Name: Leif J. Aarfor Army #: 2,704,512 Registrant: yes, Richland county Birth Place: Henning, Minn. Birth Date: 24 Jan 1894 Parent's Origin: of Norwegian parents Occupation: gas engineer Comment: inducted at Wahpeton on June 23, 1918; sent to Camp Dodge, Iowa; served in 163rd Depot Brigade, to July 17, 1918; Battery B, 339th Field Artillery, to discharge. Grade: Wagoner, Aug. 1, 1918; overseas from Aug. 24, 1918, to Jan. 25, 1919. Discharged at Camp Dodge, Iowa, on Feb. 5, 1919, as a Wagoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Fantastisk Roy Ove!!!Ja, eg hadde ein mistanke om at vi måtte til Nord-Dakota, for på ancestry.com dukkar det opp fleire Aarfor i Richland, ND. Borna til Ole Jørgen og Augusta vart søskenbarna til min oldefar. Interessant å sjå at ein av dei også deltok i 1. verdenskrig. Eg skal forsøke å summere opp:Ole og Augusta AarforBarn:1. Elling? Aarfor, f. 18892. Magdaline Aarfor. f. 18933. Safardon? Aarfor, f. 1894??4. Leif Aarfor, f. 24/1 1894, d. 19705. Einar Aarfor, f. 23/1 1896, d. 19656. Fritjof William Aarfor, f. 19/7 18987. Agnes Aarfor, f. 19018. Odin Aarfor, f. 1904, d. 1972, gift med Goldie, d. 1998ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Ancestry.com og familysearch opererar med ein viss Fritz Aarfor, f. 1898, d. 1978. Gift med Ellen Aarfor, 1912-2005, begge busett i Utah. Tør vi gjette på at dette er Fritjof?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

FamilySearch:Odin Waldeman Aarfor, f. 16/10 1903 i Henning, d. 20/1 1972, Lidgerwood, Richland, ND. Gift med Goldie N. Buntin, 26/11 1929. (16/1 1908-16/2 1998)ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roy Ove Myhr

1910 census forteller at Augusta har født 7 barn hvor av 6 lever. Får tro at Magdaline er død før 1910. Safardon er nok den samme som Leif. (feilskrevet med andre ord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roy Ove Myhr

Agnes Aarfor og ektemann:Lynn Cornelius Springer Parents: Herbert B Springer & Myrtella A Wheeler Birth: 8 SEP 1900Death: 26 JAN 1974 Agnes O Aarfor Birth: MAR 1901Death: 15 DEC 1993 Burial: Elk Creek Cemetery, Wyndmere, North Dakota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Eg fann giftemålet til Agnes her: http://www.rootsweb.com/~ndrichl2/marriages.htmMen der står det at dei gifta seg i 1905. Da var Agnes 4 år, og kanskje litt for ung.Eg har notert meg at Fritjof og Fritz er same personJa, Magdalina er nok død før 1910. Men kva med Elling? Han forsvinn mellom 1910 og 1920. (1. vk?) Augusta er vel også ut av bildet i den perioden? Ho har vel vandra. Eg finn ikkje dødsattest på verken Elling eller Augusta. Ser også at dei har fått seg 'hushjelp' i 1920, Ann Hamlard. Eg skal nesten vedde på at etternamnet hennar skal vera Hamland. (Enda ein av gardane i bygda) Ja, dette var enormt! Eg har berre i løpet av få dagar plussa på slekta med eit stort antall mennesker!ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roy Ove Myhr

Nettstedet du har funnet inneholder nok en feil. Årstallet skal sikkert være 1925.1930 United States Federal CensusName: Agnes A Springer Home in 1930: Danton, Richland, North Dakota Age: 27 Estimated birth year: abt 1903 Relation to Head of House: Wife Spouse's name: S CHousehold Members: S C Springer 29 Agnes A Springer 27 Ragnon Springer 4 H B Springer 60

bilete3849.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roy Ove Myhr

Social Security Death IndexName: Agnes O. Springer SSN: 501-82-5602 Last Residence: 56520 Breckenridge, Wilkin, Minnesota, United States of America Born: 19 Mar 1901 Died: 15 Dec 1993 State (Year) SSN issued: North Dakota (1973 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Da er det notert!Trur eg har funni Ellen Ann Hamland (62) frå census 1920.Mogeleg Ingeborg Anna Benjaminsdtr. (f. 1857)frå Kolvereid, gift med Jens Hamland, f. 1856 i Nærøy. Begge utvandra til USA. (NBB III s. 170)ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Nye spor etter brørne John Klaudius og Sigurd Emil Hauberg:Søkte litt i Canadiske arkiver. Og da dukka dette opp:LenkeSom vi ser, er det både ein John Hauberg, og ein Sigurd Emil, som har fått seg land i Canada. Ut ifrå koordinatene, er dette i Saskatchewan. Nærmare har eg ikkje klart å lokalisere det, men eg trur det skal vera ikring Saskatoon.Søkte også på ymse kyrkjegardar i Saskatoon, og det var eit par Hauberg gravlagde.Ser altså ut som desse to brørne reiste til Canada, nærmare bestemt Saskatchewan, og søkte lykken der. Sigurd Emil, veit vi, døydde i British Columbia. Er det mogeleg å koma vidare no? Koordinatene skal vel gjera det mogeleg å lokalisere ganske nøyaktig?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

På lenken over ser vi at John Hauberg kjøpte seg land i Saskatchewan. Township 27, Range 7, W3 (vest av lengdgrad 3) Dette systemet virker totalt uforståeleg for meg, ved første augekast, men så fann eg denne nettsida: [url="http://www.isc.ca/adx/asp/adxGetMedia.asp?DocID=28>http://www.isc.ca/adx/asp/adxGetMedia.asp?DocID=28,11,1,Documents&MediaID=1482&Filename=Measuring+Land+in+Saskatchewan+-+2004+11+04.pdf...og systemet blir plutseleg genialt! Lenken over, samt forklaringa her, anbefales til alle som søkjer slekt i Canada! Eg har klart å lokalisere koordinatene sånn omtrent til Macrorie, eit stykkje sørvest for Saskatoon. (Outlook) Eg gjorde eit søk på kyrkjegardane i Macrorie, og fann faktisk ein Hauberg gravlagd der: http://www.rootsweb.com/~cansacem/lakecoteau.htmlFor dei som leitar etter slekt i Saskatchewan, er dette lenka til ein stor del av kyrkjegardane i provinsen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Frå: Lenke One of the largest primarily Norwegian settlements in Saskatchewan had begun to develop in the central region around Outlook and Hanley by 1903-06. Many of the original settlers came from largely Norwegian communities in the United States, such as Veblen and Langford (South Dakota), Northwood (North Dakota), and Hanley Falls (Minnesota); yet many had been born in Norway, and some had even arrived directly from there. The first Norwegian Lutheran congregation in Saskatchewan was founded at Hanley in 1903; several other early congregations “in town” were soon established. But most Norwegian Lutheran churches tended to become focal points for compact, solidly Norwegian districts out in the country. In fact, Scandinavian people do not comprise a majority in any community in the general region; yet as almost 3,000 people of Scandinavian origin live there, it is one of the largest concentrations of Norwegian people in Saskatchewan. Outlook has the largest number of people of Scandinavian descent for any rural community, with the possible exception of Melfort, and is the home of a Lutheran college with a strong Norwegian tradition.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Nye opplysingar ang. Lorents Ansgar Johan Johansen og Lorents Jentoft Johansen.Disse personene har jeg etterlyst i en annen tråd: LenkeDa den tråden har vori daud ei stund, og eg vil tilbake til Hauberg-familien(e) i Minnesota, legg eg det inn her:Ansgar Johan Johansen (f, 18886 i Vega) emigrerte i 1907, med Vining (Otter Tail)Minnesota, som mål. Han har truleg reist via Canada (Quebec) Vidare til Otter Tail (kor han hadde haugevis med slektningar og familie)Bror hans, Lorents Jentoft Johansen (f. 1890 i Foldereid)emigrerte 4 år seinare, med Quebec som mål for reisa.Eg har antyda at begge to reiste til British Columbia, Canada, etter kort tid. Dette er truleg feil, i følgje ein slektning eg har hatt kontakt med. Dei to brørne budde nokså lengje i Minnesota, der dei var farmarar. Dei var visstnok naboar på kvar sin farm. Først på 1920-talet, eller 1930 - talet, skilte dei lag. Ansgar reiste til British Columbia, og vart laksefiskar, Lorents reiste til New York (staten) (eller i nærleiken) og vart farmar der.No som vi veit at dei budde i Minnesota, er det kanskje mogeleg å finne dei att i census'ane? Ansgar er vel registrert allereie i 1910, truleg også 1920. Lorents i 1920. Begge kanskje i 1930.Dei har brukt etternamnet Johnson i USA. Lorents brukte vel førenamnet Lorns, Lawrence eller liknande. Truleg vart også begge gift, og hadde born i Minnesota.Håpar dette kan hjelpe meg litt vidare på vegen!Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.