Gå til innhold
Arkivverket

[#55092] God jul og godt nytt år alle!

Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne K. Landholm

Ønsker dere alle en god jul og et godt nytt år. Benytter samtidig anledningen til å takke alle som har gjort det mulig for oss å finne så mye slektstoff på nettet ! En extra tanke vil gå til alle som av en eller annen grunn har en vanskelig jul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Atter en gang er det en glede å kunne få lov å ønske dere alle en riktig God Jul!En spesiell stor takk til alle de gode hjelperne både på Brukerforumet og Digitalarkivet!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arne Opdal

En velsignet julehøytid til alle brukere av debattforumet. En spesiell hilsen rettes til staben ved Digitalarkivet.Hilsen Svein Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul ...... til alle, både de som skriver om sine funn og meninger, samt de tusener som bare er innom for å kikke.En spesiell hilsen til alle i DA som har gjort det mulig for ALLE å lese, utveksle og 'innveksle' slektsinformasjon uten at det 'på amerikansk måte' skal koste en formue.mvh Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgrim Sørnes

Ønsker god jul til alle her og minner alle debattanter på at Julenissen nå observerer dem nøye med henblikk på å avsløre adferd som er uforenlig med tildeling av julegaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May-Britt Engebrigtsen

Ønsket er gammelt men enda så ekte En riktig god Jul jeg ønsker med dette !Takk til de mange som ser seg tid til å hjelpe.Mvh. Maybritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Ønsker en God Jul og ett Godt Nytt År til alle brukere av dette forumet og ikke minst til de ansatte ved Digitalarkivet. Her er det lite håp om en hvit jul. Hilsen Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Beck-Andersen

How how! Etter å ha prøvd de siste dagene å finne Julenissen som en mulig ane på slektstreet (på farssiden), ser jeg at jeg må nøye meg med noen skognisser fra 15- og 1600tallet inni Flesberg. Og de føyer seg pent inn i rekka av både adelige, husmenn med og uten jord, en kølmilebrenner fra Sandsvær, og ei heks. Jeg har brukt et år på å finne dåpen til ei tipp-tipp-oldemor fra 1782, og finner jeg henne ikke det neste året, vurderer jeg å føre inn Nissefar og Nissemor som neste ledd. Uansett - en riktig god jul ønskes alle i Digitalarkivet, i statsarkivene, og fjerne mangemeninger i det ganske land, enten de regner seg som av Skognisseslekt eller ikke. (Og hva med Sølvgruvenissene i Kongsberg og Eiker?) Var det ikke reinsdyr jeg så på Finnmarkshimmelen nå nettopp.....? Hilsen Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Falch

Hermed vil jeg gerne sige mange tak, til Digitalarkivet, for god hjælp i det forgangne år. Julekalenderen har været spændende at åbne, ikke mindst dagens låge, tusind tak for det.Alle ønskes en glædelig jul og et godt nytår.Med venlig hilsenHans Falch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Henger meg på tråden og ønsker alle i forumet ei riktig God jul og et Godt Nyttår, og tusen takk for all god hjelp jeg har fått i året som har gått, det har vært mye spenning og moro:-). Har akkurat skum-kikket på 'Grevinnen og Hovmesteren', men denne gangen drev han ikke oppe på Prekestolen og sleiva('snåvde'), som vi sier:-). Nok en gang ha ei fin jul. vennlig hilsen Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Skynder meg å bli med i julehilsen-stafetten før en varsla full storm her i Vesterålen smeller til og tar både strøm og nett.Johan I. Borgos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Johansen

Jeg ønsker alle i forumet en God Jul og et Godt Nyttår, og spesielt til alle ansatte i Digitalarkivet for den kjempe jobben de gjør for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita bakken

Tusen takk til alle som har vært så hyggelige og hjelpsomme i 2007. Ønsker alle her på forumet en God Jul og ett Godt Nytt År. Hilsen Anita Bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Pinnekjøttet er lagt i vann, gubben har støvsuget, vasket og 'børi inn ved', kaker og andre godsaker er på plass, noen lys her og der.....Siden jeg la bildet av Hovmesteren, som tok et skritt for mye og havnet utenfor Preikestolen, inn i Køhler-debatten får jeg ta en annen her; Med denne musikalske hilsenen ønsker jeg dere alle en riktig god jul og takker samtidig for god hjelp på DF. http://www.thecompassgroup.biz/merryxmas.swfNB! Den krever lyd!Mvh Arnfrid, som etterhvert kommer i julemodus

bilete4003.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Jeg hiver meg på og ønsker god jul til alle sammen med et *Smil* og ønsker alt godt til alle.P.S. Fikk meg forøvrig en skikkelig god latter av Arnfrids julehilsen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagrun Dyrkorn Heimland

Slutter meg til hopen og ønsker ei fredelig høytid for de som gjør kirkebøker oa. tilgjengelig, men vil også gjerne takke for hjelp fra uventa hold til å finne aktuelle aner, og ikke minst, rette Præstegield og Sokn på nettet!God Jul og Godt Nytt År - 2008!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

God jul og godt nytt år til alle saman her inne! Tusen takk for all god hjelp i året som snart er omme! :-) Og om ein eller annan arkivar skulle 'glytte innom' på sida her; Tusen takk for godt arkiv-tilbod - eineståande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.