Gå til innhold
Arkivverket

[#56280] Ringerike: Lina Marie Larsdatter f. 1897


Gjest Randi Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Hagen

Søker opplysninger om Lina Marie Larsdatter f. 20.07.1897 Romedal/Vallset i Hedmark dpt 19.09.1897. Konf 6.10.1912 Vallset (Tomter kirke). Gift og bodde på Ringerike.Jeg vet ikke hvordan jeg kan lete etter henne på Ringerike, det er jo et stort område. Finner henne ikke i Dis gravminner eller Dødsfall i Norge. Har noen et tips om hvor jeg kan lete for å finne ut hvem hun ble gift med og om hun har etterkommere?Mvh Randi Hagen,Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Litt av en utfordring, hvis du ikke har mer... Vet du f.eks. om hun giftet seg på Ringerike eller om hun kom dit etterpå? Hvis ikke, ville jeg begynt å lete under 'lysninger', både for Ringerike og Hole (har opplevd at folk har bommet litt på de to kommunene).Skulle du finne lysningen, heldigvis er fornavnet hennes ikke av de mest vanlige + at du har både fødsels- og konfirmasjonsdata, har du navnet på ektemannen og bosted, og da bør det være forholdsvis enkelt å søke etter evt. barn i den riktige kirkeboka.Lykke til! hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.