Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#56945] Fritz Scharf f.1875 i Leipzig gift med Georgine B.O.Wangsmo f.24.12.1874 Hadsel

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Finner de på to plasser i RHD i 1900,Alta og Trondenes som Markedsmusikere osv da står de som gifte?Er det noen som kan hjelpe meg med dette når det gjelder Fritz.Georgine flyttet ut fra Grytting til Oslo i 1896,traff de hverandre der?Finner ikke noe inn-og utflytting på de.mvh Arnfinn Wangsmo

Gjest Arnfinn Wangsmo

Ja det kan du si,men jeg tror det er samme slekten som bor i Oslo på FT1900 og driver Musikkforretning,Fritz var jo Musiker som det sto.Det er vel ikke så lett å spore de siden de reiste rundt,det er litt av en jobb.Man får vente å se,kanskje det dukker opp noe.mvh Arnfinn Wangsmo

• 2 år senere...
Gjest Arnfinn Wangsmo

Hans navn er Gustav Fritz Scharf f:22-4-1875 i Leipzig skal ha vært gift med Georgine Bergite Wangsmo f.24.12.1874 i Grytting Vesterålen finner ikke ut hvor de giftet seg? Ved Georgine og Olaf Birger Knudsen Nilsen f.13-2-1895 i Herøy N sitt giftermål den:17.11.1918 i Strinda,Moholt Kirke,anm:ekteskap opløst ved skillsmissebevilgning av 22.5.1909 gjelder Scharf. Er det noen som har opplysninger så er jeg meget takknemelig får hjelp.Georgine drev som kafevertinne i Trondheim i mange år.mvh Arnfinn Wangsmo

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.