Gå til innhold
Arkivverket

[#57739] Hvor ble Mina Josephine Antonsdatter f. 05.03.1866 Skedsmo av?

Gjest Gunhild Svendstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Nilsen

Hallo igjen! Jeg finner en Jens Hansen Røgaaseie død den 13.juni 1837. Gravlagt 20.06.1837 i Skedsmo. Han var 61 år gammel. Dette kan vel være far til Ingeborg Marie?Gunhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

Ha,jøsses denne her datteren har ikke jeg sett heller.Ja jeg har faren hennes som Jens Hansen utifra vielsen til Henne og Carl Fredrik Danielsen eller Fredriksen blæ.tunga rett i munn her altså...Legger ut linken på Jensine her jeg slik at andre kan finne frem til det i ettertid nr 57[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=545&idx_id=545&uid=ny&idx_side=-39>Lenke Jensines død nr 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

Bare kom til å tenke på en ting du sa du sliter med Linker...Når du har kb oppe.Har du da ØVERST der det står Bildeinformarsjon ? Å bruker du Midterste link Permanent sidelenke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ang Jane's innlegg nr 27.Se nr. 58333 i Debattforumet!.Carl Fredrik Danielsen og kona Ingeborg Marie er nevnt der også.Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Pussig nok fant jeg en Oscar Strøm her som passer bedre med alder. Han tilhører en familie der søster i alle fall emigrerte til Amerika og gitet seg der. Valborg Strøm ble gift med en fjren slektning av meg.Men det kan være flere Oscar Strøm i passe alder?Legger inn lenke til Torkild Olsen Strøm, som var far til en Oscar med familie: LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

Legger linken på etterlysninga på Mina og Oscar og Mina S 2 brødre som emigrerte her,bare for lettere å finne tilbake og for å hjelpe andre som evnt leter etter di samme persjoneneLenkeHilsen JaneF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Nilsen

Hei igjen dere! Takk for svar. Jeg ser denne Oskar Carsten Ludvig Strøm som du har funnet er født i 1865, men på den 1900 telling fra Minnesota står det at Oskar er født 1867. Dette er ikke så store forskjellen.Dette kan være rett mann Gunn, men jeg er usikker. Det kan vel også være at han reiste i 1885 til amerika, selv om det står 1884 på året som Oskar immigrerte på tellinga i Minnesota. Jeg vet ikke hvor sikre disse årstallene er. Takk for rådet når om hvordan man legger inn lenker Jane. Er ikke så flink på dette akkurat. Men jeg skal prøve igjen. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=big&info=topp&hode=nei&show=310&uid=17478&js=j>Lenke. Har jeg fått inn lenka riktig finner du Ingeborg Marie Jensdatter somm utflyttet fra Skedsmo. Her flytter hun inn igjen. Lenke Her er fødselsdatoen hennes. Det står 25 mars 1812. Det er en mann her på brukerforumet som har funnet en komfirmasjon, som kansje er Ingeborgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

Fælt til flytting på den dama der da :) Jepp det er nok hennes konfirmarsjon det der selv om navnet på faren er litt feil,men det med feil i kb har vi blitt vant til hehe... Her er hun død [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5526&idx_id=5526&uid=ny&idx_side=-270>Lenke her er Carl Fredrik Død,hvet liksom ikke helt hva du har,derfor jeg slenger inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.