Gå til innhold
Arkivverket

[#57832] Werkland, Hans Kristian

Gjest Victor Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Mens jeg bladde, så fant jeg også en annen Verkland på Frøya, mener far var f 1882, så da var det vel Johan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victor Dahl

Jeg takker alle, nevner likevel Arnfrid og Aud, for sitt engasjement her. Dere fant slekta til Hans for meg. Mitt forhold til Hans er litt infløkt, men jeg hadde håpet han hadde linjer til Wergeland og Sogn, noe hans far tvilsomt hadde. God påske til alle.mvh victord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Eva Cathrine

Hei Victor Dahl! Jeg driver med slektsforskning om dagen, og ser at du søker på noen navn som jeg har klart å plassere i treet mitt. Tror nok at vi er slekt langt ute et sted. Johan Johansen, f. 1877, er broren til oldefaren min, Edvin Werkland. Jeg prøver å samle alt jeg kan finne på geni.com. Der er treet blitt nokså stort, men jeg ønsker all ny slekt velkommen som kan fylle det ut. Vi har nok noe slekt på Vestlandet et sted også, og du kan prøve å snakke med en som heter Per Werkland der. Du finner vel både e-post og mob på gulesider.Eva Werkland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victor Dahl

Hei Eva. Som jeg nevnte lenger oppe så håpet jeg at denne Werkland fra Sør-Trøndelag kunne føres ned til Werkland/Wergeland i Sogn. Det gikk visst ikke, men har du noe i Sogn eller i Bjørnør-området så kanskje vi er nærmere i slekt. Har du John Arve Werkland? mvh victor dahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Cathrine

Hei!Har ikke noe i Sogn eller Bjørnør enda, men det kan vel hende det dukker opp. Det er svært vanskelig å finne opplysninger om slekta, siden de som lever tilsynelatende får akkutt hukommelsestap hver gang jeg bringer temaet på bane.John Arve Werkland er et ukjent navn for meg foreløbig, men jeg kan jo ha flaks siden :).Hvis du befinner deg på Facebook, må du gjerne legge meg til der, for jeg har hatt et visst hell med å legge til slekt der som jeg snakker med.Du finner meg under evaw@hotmail.comEva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.