Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#58313] Noen som trenger avskrifter av kirkebøker fra Gran, Hadeland?

Recommended Posts

Gjest Øystein Brennseter

Jeg har skrevet av konfirmmerte i Gran 1736-1815. Dette er ca 6800 navn som presenteres i ei excel-fil. Hvis noen har bruk for disse dataene kan de fås ved å legge igjen epostadresse.Jeg har tidligere skrevet av døde personer over 16 år 1732-1879. Denne sendes også på forespørsel.For ordens skyld: begge filene er gratis. :-)mvh Øystein

• 3 uker senere...
Gjest Øystein Brennseter

Da håper jeg alle er fornøyd.Til Kai: Jeg kan ikke huske å ha sett noe om hverken finner eller tatere. Men med så mye data kan jeg selvsagt huske feil. Gjør et tekstsøk i dataene og se om du finner noe.mvh Øystein

Gjest Øystein Brennseter

Beklager Anita i innlegg nr. 14 og 16, men jeg får fortsatt mailene til deg i retur. Send meg en mail på denne adressen: oysteinbr (at) yahoo.no så skal jeg forsøke å svare på den.mvh Øystein

Gjest Jan Erik Aas

Enig med innlegg 3, at filene bør sendes til Digitalarkivet (Kyrreformat kreves?).Men Vestoppland Slektshistorielag skulle vel være interessert i å ha ei lenke til excelfilene, slik at filene da kunne legges rått ut.

Gjest Ann Kristin Sandholt

Hei Øystein,Så fint at du vil dele ditt matriale med oss andre. Vi ville bli takknemlige hvis du ville sende begge filene til denne adressen: egil.sandholt@hebb.noPå forhånd tusen takkhilsen Ann Kristin og Egil

Gjest Anita Henriksen

Hei ØysteinJeg har tidligere mottatt Excel-filen over døde, og tar gjerne imot denne også. Det var litt prakk med e-postadressen min forrige gang, håper det går bra denne gangen! Takk igjen :-)Mvh Anitaanitakristin_@hotmail.com

• 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.