Gå til innhold
Arkivverket

[#58313] Noen som trenger avskrifter av kirkebøker fra Gran, Hadeland?


Gjest Øystein Brennseter
 Del

Recommended Posts

Gjest Jonny Mydland

Hei! Jeg snublet over denne siden, og vil gjerne ha tilsendt de to filene. Min meiladresse er: jonny[bindestrek]m[alfakrøll]online[punktum]no. Du kan jo eventuelt sjekke mine websider hvis der skulle være noe av interesse: j[bindestrek]mydland[punktum]net. Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Siri Olsson

Jag vore mycket tacksam för båda filerna: konfirmerade och döda. Jag är intresserad av Gran från 1700 och fram till minst 1772. Tusen tack Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri Olsson

Jag skulle vara mycket tacksam om jag kunde få ta del av filerna med Gran konfirmerade och döda i Gran. Jag tackar på förhand Siri Olsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Christin Markussen

Hei !Jeg vil også veldig gjerne ha filene med konfirmerte og døde i Gran. Min mailadr: liv.markussen@gmail.comPå forhånd tusen hjertelig takk. Hilsen Liv Christin Markussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Til innlegg 32 (og 33).Det skal nok bli en råd med filer, men da trenger jeg først ei epost-adresse fra deg.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Arild Martinussen

Jeg samler på ALT av avskrifter av kirkebøker, og sier gladelig JA TAKK hvis du sender meg det du har! :o) Har en del avskrifter selv, veldig dårlig sortert foreløbig, men det skal bli bedre! :oD Trenger du noen jeg eller andre på forumet har? Bare spør! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Til Arild på nr. 37: Filer skal du nok få, men det fordrer at jeg får e-postadressen din først. Det samme gjelder forøvrig Siri med innlegg nr. 32 og 33.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Hei ØysteinDette høres flott ut! Jeg vil gjerne ha begge filene, både for konfirmerte og døde personere-post: trondlokken(alfakrøll)gmail.comMvhTrond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øivind Larsen

Øystein:Jeg viser til innlegg (33) fra Siri Olsson hvor hun ber om å få tilsendt kirkeboksfilene for Gran. Hun har nå gitt meg å oppdrag å formidle hennes email-adresse.Den ersiri.olsson alfakrøll comhem.seEn av hennes slektsgrener ender opp i Gran, så hun er veldig takknemlig for å motta filene.mvh Øivind Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.