Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#58330] Jeg gjør oppslag i USA-databaser i 14 dager fremover!

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg fant nok ikke alle mine, heller. Men fant ut av farfars eldste bror, som man trodde emigrerte i 1894. Det gjorde han ikke. Han bodde i Lund i Rogaland frem til 1903, da han emigrerte. Var gift i Lund og hadde to små barn. Konen og barna emigrerte i 1904, men de fikk ikke så mange år sammen i Amerika, -allerede i 1911 dør grandonkel 36 år gammel.Så fikk jeg ordnet opp i en sak vedr Dommersnæs-slekten min, som emigrete i 1886.Mvh Arnfrid

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Arnfrid har avsluttet dette temaet.Opprett i stedet nytt tema for ditt spørsmål. Husk å få med USA i tittel, og i søkefelt. Skriv alt du vet om de som utvandret, og samt deres foreldre. Ev om andre slektninger utvandret.Vi er mange som hjelper til med å søke i kilder i USA. Men vi kan ikke garantere at vi finner noe :)- hanne line -

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.