Gå til innhold
Arkivverket

[#58330] Jeg gjør oppslag i USA-databaser i 14 dager fremover!

Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Tomter

Jeg har sikkert mange med meg og vil takke for alt arbeidet som du har nedlagt de siste to ukene. Vi fant riktignok ikke min slektning, men jeg får lete videre (125) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg fant nok ikke alle mine, heller. Men fant ut av farfars eldste bror, som man trodde emigrerte i 1894. Det gjorde han ikke. Han bodde i Lund i Rogaland frem til 1903, da han emigrerte. Var gift i Lund og hadde to små barn. Konen og barna emigrerte i 1904, men de fikk ikke så mange år sammen i Amerika, -allerede i 1911 dør grandonkel 36 år gammel.Så fikk jeg ordnet opp i en sak vedr Dommersnæs-slekten min, som emigrete i 1886.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita mauseth

Er dt noen som vet dødsdato på Julia Paulsd f 21.1.1862 død i 1942 i pittsburg Michigan .Hun var gift md Lars Larsen Sletten han er død i 1937 i Michigan.Han er født i 1863 begge er født i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Arnfrid har avsluttet dette temaet.Opprett i stedet nytt tema for ditt spørsmål. Husk å få med USA i tittel, og i søkefelt. Skriv alt du vet om de som utvandret, og samt deres foreldre. Ev om andre slektninger utvandret.Vi er mange som hjelper til med å søke i kilder i USA. Men vi kan ikke garantere at vi finner noe :)- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.