Gå til innhold
Arkivverket

[#58502] Rådmann i Bergen, Guttorm Nilsson (Torsnes)


Gjest Odd Handegård
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Gilje Dale

Til Odd Handegård. Det er flott samling av opplysingar du har om lagmann Guttorm Nilsson. Eg vonar at dei opplysingane eg sjølv kan bidra med, har same ektegehalt.I nr 51153 er nemnd Josef Karlshovedsson. Hans slekt budde i lang tid på Kaupanger og Josef hadde ein bror på Norheim i Kvam, Bård Karlshovedsson. Guttorm Nilsson hadde ætterøtene sine frå Torsnes og Norheim.I ein suplikk til kongen skreiv Elias Loss at slekta hans hadde hatt Amla gard i Kaupanger frå Arilds tid. Elias Loss var dotterdotterson til Eufemia Andersdotter som kjøpte Amla gard i 1586. Leiglenning på garden då hevda i retten at foreldra til kona hans hadde odelsretten til Amla gard. Han tapte, som me veit, odelskravet. Eg tek ein pause her meddi eg hevdar at opplysing om at Amla gard hedde vore i slekta frå Arilds tid, høyrer med her.Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Arne Gjerstad

Til Odd H.Ad pkt. 1 og 4 i ditt innlegg 24, så kan det opplysast at begge desse doploma er attgjevne i 'Meddelelser fra det norske Rigsarchiv' Band II. s. 133-135.(1903)I dipl. frå 1581 står det at Guttorm for 50 år sidan låg på sotteseng. D.v.s. at han døydde kring 1531.(Ikkje 40 år sidan som Galtung skreiv)Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.