Gå til innhold
Arkivverket

[#58529] Tora Maggi Thorsen

Gjest Marit Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Helmin Kvennodd

Hei MaritSkal prøve å hjelpe deg litt på vei.Tora (Thora) Magdalene ,f. 15.09.1880 i Søndeled, døpt11.10.1895 i Solum krk. Datter av Thor Halvorsen Strømsing, f. ca. 1854 og Maren Kristine EriksdatterHun har følgende helsøsken:Elen Oline, f. 16.12.1878 på Landbø, Østre Moland, Austagder, døpt 22.12.1878 i Østre Moland krk.Gunvor, f. ca. 1883 (kilde fra presteattester fra Solum)Hagbart Johan, f. 13.07.1884 i Dybvåg, Aust-Agder, døpt 20.07.1884. Død 06.09.1885 på Haugstøl, Vegårdshei, Aust-Agder, gravl. 12.09.1885 på Vegårsdhei kirkegårdThor Halvorsen Strømsing var sønn av Halvor Rasmussen Strømsing og Gunvor 'Litle-Gunvor' Persdatter Vardal.Hvis du går inn på hjememsidene til LOR så vil du finne Fantefortegnelsene til Eilert Sundt og der står det MYE om både Vardal og Strømsing.Hvis du mailer meg på v-kvennoatonline.no og gir meg din adresse kan jeg sende deg det jeg har på disse familiene. har tilbake til 1674.Mvh. Inger Kvennodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

Har jobbet med et prosjekt for LOR (Landsorganisasjonen for Romanifolket) de siste 5 årene støttet av dep. Har nå vel 13000 navn i databasen.Vil tro at alle av romaislekt er beslektet på et eller flere ledd.Send meg din adresse så kan jeg ta kontakt med deg.Mvh. Inger Kvennodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.