Gå til innhold
Arkivverket

[#58889] Mer Møllerslekt i Trondheim


Gjest Bjørn Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Christensen

Er det noen som kan hjelpe meg ut her. Jeg leter etter los Peter Petersen Møller og Christina Johansen Barseths foreldre og søskenDe ble forlovet 20 juli og gift 3 november 1774 i Domkirken i TrondheimDe hadde følgende barn som jeg kjenner til:Johan Peter Møller, døbt i domkirken 20 august 1775.Johanna Marie Møller, døbt i domkirken 20 juli 1777, gift med Peder Pedersen Rosten (Rosen, Raastad, Rostad) 10 januar 1805 samme sted.Martha Chirstina Møller, døbt i domkirken 6 August 1780Maren Chirstina Møller, døbt i domkirken 11 mai 1783Jacobina Elena Møller, døbt i domkirken 23 mars 1786Ved 1801-telling for Tronhjem bodde de i Sandgaden Hus/29Leter også etter foreldre og søsken til Peder Pedersen Rosten (Rosen, Raastad, Rostad) som ble gift med Johanna MarieKjente barn her er:Peder Johan Rossen, født i Tronheim 1 desember 1805 og døbt i domkirken 10 desember 1805Nils Kristian Rosten (Rossen), født i Tronheim 1 september 1809 og døbt i domkirken 8 september 1809Nils Kristian er min kones tipp oldefar. Setter pris på alle opplysninger jeg kan få her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.