Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#59659] Gratulerer med dagen alle som sammen.

Recommended Posts

Gjest Reidar Oddløkken

Samma her! Men en annen ting, det er ikke noen som av de i de som har innlegg i dette temaet som har bursdag med runde år i disse tider(kanskje til å med på denne dag), eller tar jeg fullstendig feil? Jeg mener å huske ett eller annet fra i fjor?.

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja jeg har hatt en hyggelig feiring, og takk til alle som har gratulert meg. Jeg må vel tilføye at feiringen med familien skjedde allerede for 16 dager siden. Det passer jo ikke for alle å komme på besøk på en slik dag som jeg har bursdag på.

Gjest Eva Willenburg

Gratulerer og Hipp, Hipp, Hurrah også fra Seattle! Vi har hetebølge i år, minst 32 grader i skrivende stund, så blir varmt med bunad i 17 mai toget. Vanligvis er jeg glad Rogaland bunaden kommer med både sjal og cape!Vi har nu vel det lengste '17 mai tog' utfor Norges grenser her i Ballard (Seattle). Og i køen for 'pølse med lompe' kan en vel se alle utgaver av Norske Bunader.

• 1 år senere...
Gjest Astrid Karin Natvig

Etter alt regnet - det har bøtta ned - har grønne Lier virkelig blitt GRØNN! Håper at den yngre garde får noe bedre vær i finstasen om noen timer.... Gratulerer med dagen, alle sammen, og ikke minst 50-åringen!Astrid

Gjest Lars Ove Wangensteen

Gratulerer Anne Lise og resten av dere.Vi feirer dagen på hytta, langt unna bunader og korps. Når foreldre er døde, barna voksne og ingen barnebarn, så lar det seg gjøre. Senere i dag samles en del ihuga hyttefolk seg på Hygga Kro til koldtbord. Det får holde :-)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.