Gå til innhold
Arkivverket

[#59659] Gratulerer med dagen alle som sammen.

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Edith  M Toft

Gratulere med dagen til alle som feirer dagen i inn og utland. Spesielt vi jeg gratulere deg Anne Lise med den store 50 års DAGEN og takke deg for at du fant familien min på Helgeland. Her i Haugesund skinner solen nå, etter et veldig regnvær i går og i natt.Mvh Edith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Som representant for de to prosent av Sveriges befolkning som enten er født i Norge eller har minst en Norsk forelder eller besteforelder gratulerer jeg også alle med dagen.Mvh Niels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Biberg Kristensen

Slutter meg til gratulasjonskøen til Anne Lise og alle andre, og kan kvittere til Niels i (29) med ei svensk oldemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Karin Natvig

hei igjen, egentlig litt 'morsomt' at så mange, inkl. meg, ikke la merke til at Berits innlegg var fra 2008 (håper vi er mer påpasselig når vi gransker kirkebøker...). Nåja, spiller ikke den helt store rollen: gratulerer med dagen okke som!Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Vi feirer Dagen med familie her i Brussel, og kan opplyse at Manneken Pis idag har på seg norsk bunad, såvidt jeg kunne se var det Telemarks- eller SetesdalsbunadStrålende stilig vil jeg si .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Kansje litt sent, men da jeg fikk se så mange kjente navn, og flere av dem hadde hjulpet meg med forskningen, vil jeg gratulere og vel overstått. mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Det var et stilig bilde Kurt! Det er vel noe belgisk øl som må ut igjen:) Men bunaden, hvor hører den hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Siden jeg var borte fra pc-en fra 05.05 til 20.05 så jeg ikke gratulasjonene før nå. Ligger noe etter i lesingen av det som har foregått i denne perioden her på Digitalarkivet. Ja jeg skulle gjerne vært 50 år igjen, men jeg har nok dessverre blitt 52. Dagen ble feiret sammen deler av familien 16.05, og det var ny feiring hjemme hos en bror 17.mai. Det var i Stjørdal, og jeg var ellers hos mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.