Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#59701] Kongsvinger?

Recommended Posts

Gjest Finn Sollien

Bernhard var valseverkarb. ved en av sine barns dåp. I hvilken kirke ble de viet? Fant en Vingersokning på samme side som jeg har vert på leit etter. Bernhard døde på Hov Aldershjem i Vinger og kona døde i sitt hjem Sørli på Greaker i Vinger.Mvh. Finn.

Gjest Hilde Rossing

Jeg leser også valseverkarbeider.Han titteleres med valseverkarbeider og spikerarbeider og smed mens de bodde i oslo, og selveier i 1916.da har de jo flyttet til Kongsvinger. Vet det var (er?) et valseverk i oslo , spikerverket er fortsatt? Kanskje det var en og samme bedrift. Vielsen sto i kirkeboka for sagene i oslo.

Gjest Terje Bjørndahl

Jeg har fulgt denne debatten med intresse. Denne Bernard har jeg også lett etter uten å finne, og tenk så var han mye nærmere enn jeg trodde. Det er mange flinke her på debattforum. Jeg har mye slektsopplysninger, aner / etterslekt til Dina Bergersdatter Bogstad u. Odals Verk f 4/2 1847 - 5/1 1921. Mvh Terje

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.