Gå til innhold
Arkivverket

[#60228] Ingeborg Gunnarsdatter Saua f. ca. 1813, Sauda, Rogaland

Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jonny Mydland

Hei! Giftermålet var interessant! Anna Eliasdatter er datter av Ragnhild Tolleivsdatter Bordvik i Sauda, f.ca.1777, gift 1798 med Elias Gunnarsen Milene under Åbø, f.ca.1767, død 1847. Han er kalt «jerngyter» på Øyra under Åbø i Sauda i 1801, og kanskje skriver plassnavnet Milene seg fra hans tid. Opphavet hans er ukjent, men ting tyder på at han kanskje var om omstreiferfolk. DET, pluss at han bodde i Sauda, gjorde at jeg hadde denne familien i 'papirene' mine. Men Anna visste jeg i utgangspunktet ingenting om. Flott å få henne på plass også! Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei igjen! Glemte å si at Ragnhild og Elias etter en tid flyttet til Nyvoll under Barkeland i Jelsa. Da han døde i 1847, hadde han vært på legd en tid. Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

For ordens skuld: Kyrkjebokavskrifta som vart nytta for snart 40 år sidan, har tydelegvis skrive Tore sitt farsnamn galt. Han heitte Tore JANSON, ikkje Jonson. Faren sitt namn er skrive 'Jahn'. Det er vel grunn til å tru at me må til Sunnhordland for å finna opphavet hans. Merk at det eine vitnet bar namnet Peder Stueland. Den einaste eg førebels kan tenkja meg dette var, er den Peder Samsonson Stueland i Kvinnherad, 7 år gamal i 1801, som var bror til gardbrukaren på Stueland i Kvinnherad, Tore Samsonson (31 år i 1801), som var gift med Anna Larsdotter (31 år i 1801). Kan det tenkast at Tore Samsonson er død før 1814, og at Anna er gift opp att, eller har fått ein son Tore, namngjeven etter første mannen, med ein Jan. Namnet Jan finst i Sunnhordland på denne tida. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Jans-namnet frista meg til å sjå nærare på nokre Jans-namn eg kjende til frå Ryfylke, og eg meiner å ha funne kven desse folka er. Tore Janson finn de på Austbø (med Engøy og Buøy) på Hundvåg utanfor Stavanger i 1865, då med to søner heime (Johan og Gabriel). Då var tydeleg Ingeborg Gunnarsdotter, men at ho var kona til Tore, kjem fram då den nemnde Gabriel vart døpyt (eg finn ikkje grunn til å sjekka vidare nå). I 1865 er det sagt at Tore Janson var 51 år og født i Finnøy, og då løyser det heile seg opp. Han vart døypt 27. november 1814 (skriven Thor) med 'Jahn og Ingeborg Bødalen' som foreldre. Diverre har Halvard Bjørkvik også misslese Jan for Jon, men det er ikkje tvil om at Tore var son til Jan Toreson frå Bødalen (son til Tore og Gunnhild Jonsdotter som budde på fleire husmannsplassar i Finnøy). Jan Toreson vart etter Bjørkvik gift vi 1812 med Inger Ingebrigtsdotter frå Ytre Sandanger i Hjelmeland (altså er kanskje Ingeborg ei feilskriving i 1814). Jan Toreson og Inger (Ingeborg?) budde i Bødalen då dei fekk sonen Tore i 1814, men seinast ikring 1830 var dei komne til Golhaug under VIGJÅ gnr. 28 i Finnøy. Og seinare har dei altså reist sør til Austbø på Hundvåg der Tore i 1865 er kalla husmann utan jord og fiskar. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Arnvid:Sjekk innlegg nr. 18. Her døpes jo Thor, sønn til Jahn og Inger Bøedalen. Jeg forstår ikke hva du mener i innlegg 31 med at 'Ingeborg er en feilskriving for Inger', det står jo Inger som mor til Thor døpt nov. 1814 i Finnøy. Hvor finner du dette Ingeborg-navnet? Ellers ser det jo ut som du har funnet frem til den samme personen Thor/ Thore som jeg, gjennom mine innlegg. Kjekt å få med de ekstra opplysningene du gir om Thor/ Thore Jahnsen sine foreldre. (Ingeborg var jo konen til Thor, ikke moren, som jo het Inger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
Lenke Her er deres ekteskap i Hjelmeland i 1812, nr. 2 det året, copuleret 16. feb. på Fister. Ungkar og Matros Jahn Torsen Bøedal fra Findø kald (med attest ?) og pigen Inger Ingebrigtsdatter Øye.Caus ........ osv. Begge have haft Børne Kopper. (artig opplysning)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Sorry, Erling. Sjølvsagt har du heilt rett i alt du skriv. Eg veit ikkje heilt kor eg kan ha vore i går kveld, nett heimkomen frå ein heller kald båttur, som eg var. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.