Gå til innhold
Arkivverket

[#60427] Tillykke! Henrik Wergeland 17.06.1808-1845

Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid K. Natvig

Er ikke flink med lenker fra folketellinger, men se på Fritz Thaulow i Hole, 1900. Hans sønn, står det, Henrik Thaulow, født 1882, er i England og moren hans er også bosatt der. Er Fritz (ugift) faren til Henrik?? Eller hva? En bror???Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Tror det er rett folk i Hole, men denne Fritz Taulow bør nok ikke forveksles med en mer kjent navnebror, trur eg...Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei igjen, trolig var de to 'Fritzene' søskenbarn - fettere på farssiden - så nå ble det mye kultur på en gang!Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Tar jeg med at faren til Fritz i Hole, Heinrich/Henrik Arnold Thaulow, var fetteren til Henrik og Camilla Wergeland, er vel det hele på plass. Artig var det iallefall å finne dåpen,Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Rigmor Waler Iversen

Jeg har vært i kontakt med Grünerløkka skole, og de har ikke maleriet lenger. Ingen av de som jobbet der hadde sett det heller, men det er jo mange år siden jeg tuslet ut derfa, så det kan jo være over alle hauger.Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.