Gå til innhold
Arkivverket

[#61783] Jørgen Rustad er 108 år i dag 12 august 2008. Gratulerer med dagen!

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

• 8 måneder senere...
Gjest Hilde Rossing

Lars Ove: Min første tanke da jeg så dødsannonsen hans i avisen i dag, var hvor flott det er at du rakk å få gitt ham slektstavlen, og beriket hans dager med den:)) Jørgen Rustad har satt spor etter seg, og nok alltid bli husket som en flott person.Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Les mer på TV2.no her - Lenke .Takk, Wangensteen, for at du for halvannet år siden tok initiativet til dugnaden på Brukarforum, og for at du fikk laget slektsoversikten og overrakt den til den gamle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jørgen ble etterhvert en god venn av meg, og desidert den eldste jeg noen gang vil få.Han ble kjempeglad for slektsboken han fikk, og det ble også hans øvrige familie. Hver gang han fikk besøk måtte noen lese høyt fra den, da synet hans var meget dårlig de siste årene.Han hadde en nesten fotografisk hukommelse, og han likte å fortelle historier fra hverdagslivet til sine aner. Når vi leste navnet på for eksempel bestefarens bror, så supplerte han med en historie, alltid gode og humoristiske.Hvil i fred Jørgen. Og jeg er sikker på at du også vil spre glede dit du er kommet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.