Gå til innhold
Arkivverket

[#61968] Herlov Olsen Grytte og Aase Gundersdtr, gifte ca 1820-1825, men kvar?

Gjest Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Herlov Olsen skulle altså vere frå Trondheims stift. Ifølgje gravleggingsprotokollen 39 år i 1826, dvs. f. om lag 1786-87. Men oppgjeven alder er notorisk upåliteleg, særleg ved dødsfall.Det er ikkje mange moglege kandidatar i FT1801 -- eg finn faktisk berre éin, nemleg han her frå Bach (dvs. Bakkan) i Oppdal: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f11634&gardpostnr=88&personpostnr=1724&merk=1724#ovre>LenkeHan skulle vere fødd ca. 1782. Det er ikkje så heilt av vegen.Så var det etternamnet Grytte og liknande. I Oppdal ligg det faktisk ein gard som heiter Grøtte. Det kan sjå ut til å vere ca. 3 km mellom Bakkan og Grøtte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Interessant det du skriv, Torodd. Me leiter framleis og venter vel på eit gjenombrot. Er heilt ukjend i dei traktene sjøl.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Marianne Bakketun

Tek opp att denne og lurer på om det er nokon som har bygdebøker for Oppland og kan sjekke opp Bakkan og Grøtte. Sjå innlegg 27.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Torleif Odland

Denne herren må nødvendigvis være fødd før 1800, F.T. av 1801, nevner kun en Herluf Olsen i Waagan i Nordland, og spørsmålet er jo da om dette hørte til Trondheim stift? Han er 30 år, tjenestedreng 1 ekt. Vell vell, veien var jo lang helt ned til Kristiansand da, men alt er jo muligt. Så var det jo dette etternavnet da?Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Sjekk kirkeboken for Borgund, problemet er at jeg ikke finner noen Herlov-som passer inn i 1801. Alderen er jo en ting, feilnotering av presten i kirkeboken, kan jo være en annen ting. Tror du må holde flere alternativ åpne med denne herren Marianne.Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Mannen kan sjølvsagt ha vore til sjøs i 1801. Eller skrivemåten er heilt på 'tryne'. Skal nok fortsette leitinga.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Har kikket litt i Kristiansand Byhistorie i dag, uten å se noen spor etter denne mannen, eller familie. Det kan jo være en ide Marianne, å snuse litt i folketellingen av 1801 for Vest Agder, og kikke litt på navnet Herlov- Herløf o.l.Skulle du finne noe, og er i tvil, skal jeg sjekke evt. bygdebøker.Mvh. Torleif min e-post er: torl-o@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

I og med at mannen var født i Tronhjems stift eller amt, er vel sjansen større for at han var der oppe i 1801 (ca 13 år). Har ikkje funne han nokon stad enno.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Eg tippar at han er Helloug Olsen, født 1780 på Dørremgaard i Oppdal: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16210&idx_id=16210&uid=ny&idx_side=-196>Lenke I FT-1801 er han (20) på Bach LenkeEg finn Grøtte i FT-1865 for Oppdal, men ikkje på dagens kart. Det må vere ein plass i Vognill-området, der er både Grødliin, Grøtdalen, Grythatten og Grøtsætra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Harald sin teori her (innlegg 38) er vel identisk med Torodd sin teori i innlegg 27. Interessant dette, men korleis kan ein få det 100% stadfesta? Kanskje han er å finne i ei eventuell bygdebok/ættebok. Eller utflytt?Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.