Gå til innhold
Arkivverket

[#63408] oculi og lotare

Gjest Ingunn Krafft Randa
 Del

Recommended Posts

Gjest Fredrik J. Skjørten

Hei Ingunn. Jeg har kopi av et dokument som har vært til stor hjelp i arbeidet med gamle Kirkebøker: 'Kalender for historie og ættegranskning' Utgitt av Universitetsforlaget. Forordet er undertegnet av Olav Heskestad, og av Landslaget for Bygde- og Byhistorie ved Lars Reinton. Jeg fikk det av Norunn Klettum da jeg tok hennes kurs i gotisk skrift i regi av DIS Oslo/Akershus. Hilsen Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingunn Krafft Randa

Tusen takk for hjelpen :)) Til Fredrik : Ja takk jeg vil gjerne ha en kopi av dokumentet ditt om mulig. Adr. odd-els(alfakrøll)online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredrik J. Skjørten

Hei Ingunn. Jeg antar at ditt lokale bibliotek kan skaffe deg 'Kalenderen'. Hvis ikke, så prøv Norun Klettum, som kanskje har flere eksemplarer (adressen finner du på Telefonkatalogen.no), eller Universitetsforlaget.Mitt eksemplar er litt 'velbrukt', og dårlig egnet for kopiering. Hilsen, Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.