Gå til innhold
Arkivverket

[#63690] Tippoldeforeldre

Gjest Kjell Nystad
 Del

Recommended Posts

Gjest Hill-Gunn Jensen

Heisan KjellFikk litt dårlig samvittighet for at jeg kanskje var litt kvass i mitt forrige innlegg, det var ikke meningen. Ser at du har gitt tilbakemelding, men at det kom som et nytt tema. Jeg er ingen ekspert på dette, men trolig har du valgt nytt tema istedenfor nytt innlegg (som ligger under siste innlegg) slik at det havnet her Lenke Det enkleste er å trykke på blyanten bak siste setning i innlegget.Jeg har en del om Albert sine forfedre i Lofoten, (som du kan få) men ingen ting om hvem hans kone Anne Olsdtr. var datter av. Ser at det er i alle fall er 2 stk. i Namsos som kan være aktuelle som hennes foreldre. Vet du noe mer om hennes opphav?Vi kan vel ikke gi oss enda med å finne flere forfedre til din kones oldeforeldre i Bekkvika :-)Mvh Hill-Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.