Gå til innhold
Arkivverket

[#63795] Ambjørg ''Anne'' Torkildsen, fødd på Ål i 1818, død i Christiania kring 1893?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anfind Torkildsen (1823-1886), opphavleg frå Oldre i Vang Valdres og sidan klokkar i Hafslo og på Toten, døydde i Maridalen, Vestre Aker i 1886. Han var gift med Ambjørg ''Anne'' arsdotter, fødd på Vangen på Ål 8.4.1818.Under namnet Anne To0rkildsen finn eg ho att som enkje i Christiania, i 1892 busett i Fjerdingsgata 41 og i 1893 busett i Langegata 27. Ho døydde truleg på den tidi, men kvar kan dette dødsfallet vera innført? Eg finn ho ikkje i Vestre Aker, der mannen er gravlagd ifrå!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Tom for innlegg frå 26.10.Jau, eg har vore innom dødsfallsprotokollane for Christiania, men utan hell. Eg finn ho ikkje der heller! Difor tenkte eg at kanskje, om me hadde rette kyrkjesokni, so var det mulig...?So eg vonar på tips...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

LarsLangegata, er det 'Langesgade' eller 'Langgaden'? Begge eksisterte nemlig, Hvis hun bodde i nr. 7 i den første ville hun ha tilhørt 'Gamle Akers kreds'. Dersom Langgaden er riktig ville hun derimot ha tilhørt 'Petrus nordre kreds'Mvh Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Siw for kjapt og spennande svar! Eg er ikkje sikker på kva for ei gate som er den ''rette'', men eg har i alle fall ein par plassar å leita vidare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Dette vart nok ikkje so lett som eg hadde vona...Eg har søkt avlidne 1893-1895 (inkl) for både Gamle Aker og Petrud, men noki ''enkefru'' Torkildsden finn eg ikkje...MEN, sidan dotteri hennar var gift med forstandaren for frikyrkjelyden, kanskje dødsfallet til Anna er innskrive der..?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.