Gå til innhold
Arkivverket

[#63921] Skifte i Bergen 1966

Gjest Arnt-Erik Selliaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnt-Erik Selliaas

Elise Hambro, Fløigate 13, Bergen, født 27.08.1881, døde ugift 30.08.1966. Foreligger det et skifte etter henne, og hva står det der om arvinger? Jeg er spesielt interessert i å vite om det var et portrett av presten Johan Randulf i boet, og hvem som arvet det.Arnt-Erik Selliaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var forenhenværende rektor, og etterlots eg som arving søsteren Cathrine Hambro, Frognerv. 64, Oslo. Det forelå testament datert 13. mars 1966.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt-Erik Selliaas

Takk for den opplysningen. Jeg må da spørre om det foreligger et skifte etter Cathrine Hambro, født 1890 og død 1979. Jeg mener bestemt at hun døde i Oslo, men hun er gravlagt sammen med sin søster Elise på Møllendal under Bergen Domkirke.Arnt-Erik Selliaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftebehandlingen etter Cathrine Hambro er nok foretatt i Oslo. Materialet skal etter sin alder være i Statsarkivet i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.