Gå til innhold
Arkivverket

[#64012] Erling Syvertsen fra Farsund

Gjest Magne Thorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

RASMUS SALVESEN Pedigree Male Family Event(s): Birth: Christening: Death: Burial: Marriages: Spouse: INGER SORINE HOSKULDSDR Family Marriage: 08 JAN 1804 Spind, Vest-Agder, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Thorsen

Skipsforlis som mulig årsak til at dødsfallet til Bernt Kristian Rasmussen ikke er registrert, har også streifet mitt hode. Det aktuelle tidsrommet er gitt, og at det bare dreier seg om 4-5 år, får en slå seg til ro med. Jeg må igjen gi deg kompliment for at du har brukt så mye av din tid på å finne svar på mine utfordringer. Vel blåst - i hvert fall så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Thorsen

Skipsforlis som mulig årsak til at dødsfallet til Bernt Kristian Rasmussen ikke er registrert, har også streifet mitt hode. Det aktuelle tidsrommet er gitt, og at det bare dreier seg om 4-5 år, får en slå seg til ro med. Jeg må igjen gi deg kompliment for at du har brukt så mye av din tid på å finne svar på mine utfordringer. Vel blåst - i hvert fall så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.