Gå til innhold
Arkivverket

[#64780] Spor etter en barnemorderske.

Gjest Sigbjørn Sandsmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell H Myhre

Må trekke litt på smilebåndet her nå .. .. det har jeg strengt tatt alltid en tilbøyelighet til å gjøre ved de anledninger Mari Anne er implisert .. .. :-))Inntil en viss grad sjarmerende denne dialogen mellom deg og Arne ”the ripper”, Mari Anne .. .. men når det OMSIDER kom frem til hans ustabile, webbaserte e-post leser SYNES jeg han kunne kommentert det aktuelle fotografiet i mer superlative ordelag enn kun ved å fastslå at han i egenskap av ”skaparaber” ikke er lettskremt .. .. :-)) )) Du må innrømme at jeg er modig nok til å gå betydelig lenger enn som så .. .. he-he ..Også må jeg få lov til å påpeke til Arne (75) at du dessverre er for sent ute .. .. jeg gjorde avtale om å gjøre den ”scene of the crime” utflukten med Mari Anne ikke mindre enn 14 timer og 28 minutter før deg .. og tre er som kjent en for mye .. .. he-he (!)''Pssst'', Mari Anne .. .. ikke banne på Digitalarkivet .. .. statsarkivar Nedrebø kan komme til å nekte deg adgang ser du .. .. *ss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari anne næsheim hall

Jaså Kjell !har ikke lovet noen utflukt med deg til det scene of the crime! du snakker om Skudesnes- Juditte komm fra Bjerkreim-he he he ......SKJERP DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

1930 United States Federal Census about Elsie Shelby Name: Elsie Shelby Home in 1930: Minonk, Woodford, Illinois Age: 31 Estimated Birth Year: abt 1899 Birthplace: Illinois Relation to Head of House: Head Father's Name: Anton Race: White Occupation:Education:Military service:Rent/home value:Age at first marriage:Parents' birthplace: View Image Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Elsie Shelby 31 Geneive Shelby 11 Maria Shelby 9 William Shelby 5 Richard Shelby 2 5/12 Anton Johnson 71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.