Gå til innhold
Arkivverket

[#64803] Paul Jørginius Quam Nilsen, fødd Buksnes i Lofoten 1863 - lagnaden hans e. 1879?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Paul Jørginius Quam Nilsen var fødd på Apenes i Buksnes 28.2.1863, son av Nils Carl Paulsen (Quam) frå Hafslo og Karen Sophie Pedersdotter frå Buksnes.Paul Jørginius vart konfirmert i Buksnes i 1879, men vert deretter borte frå bygdi, og eg står ''bom fast'' når det gjeld lagnaden hans.Eg takkar so mykje på førehand for alle gode forslag om kvar denne Paul kan ha gjort av seg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd for nyttig og flott innlegg, som løyser problemet mitt! Berre eit spørsmål:* Kvar er Stene sjukehus? Er det i Bø?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vet ikke hvor Stene sykehus er. I Bø i Vesterålen er det en plass som heter Steine, men om det har vært ei sykestue e.l. der, før Stokmarknes sykehus ble satt i drift, vet jeg ikke.Mvh Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd og Per Magne for siste innleggi! Særleg takk til Per Magne for plasseringi av dette sjukehuset!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.