Gå til innhold
Arkivverket

[#65203] Pantebøker/Skifte Bergen 1819/1820 (Karen Endresdotter frå Sunnfjord)

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Karen Endresdotter, fødd i Sunnfjord, døydde i Bergen 22.12.1819, 51 år. Ho var enkje etter smedarbeidar Lars Larsen som døydde i 1814. Dei hadde ikkje born som levde opp.Dødsstaden er oppgjeven som 23-57 i Bergen, men FT1815 syner at ho var huseigar i 23-75 i Bergen, so eg mistenker dødsstaden for å vera feilskriven.Eg er på leiting etter opphavet til Karen Endresdotter.* Finst det opplysningar om ervingane hennar i pantebøkene for Bergen i samband med eigarskiftet av 23-75?* Finst det eventuelt eit skifte etter Karen som syner ervingane?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ny eier er Jørgen Olsen, og med hjemmel i dokument tinglyst 19. des. 1820. Han kjøpte fra boet for 150 spd.Skiftet etter Karen Endresdatter er sluttet 11. januar 1821, og som arvinger står Ingeborg Iversdatter, g.m. Peder Hansen, og Susanne Jacobsdatter, som også skulle være gift, men uten at mannens navn er nevnt, hver med en halvpart i boet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.