Gjest Grete Jøraas Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Bygdeboken Rennebu bd 1(1983) gis bort, og siden det er jul spanderer jeg også porto. Samtidig ønsker jeg å kjøpe følgende bøker: Alenfit bd 1, Evanger bd 1, Skogn 4-11, Børsa bd 1, Skaunaboka og Fana bd 4. Der jeg bare ønsker 1 bok, er jeg åpen for å kjøpe helt sett (så får jeg flere bøker å gi vekk..)Julehilsen fra Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore Øverby Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Hei! Jeg vil gjerne ha boka, og betaler gjerne porto. Har ei tipp-oldemor frå Rennebu-. Mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grete Jøraas Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Greit Tore, du skal få den. Send meg din postadresse på grete dot joraas @ lyse dot net. Jeg sender boken i morgen.vennlig hilsen grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Grete, her har du Skaunaboka, men den var ikke gratis da. mh Reidarhttp://www.bokloftet.no/no/sok/?q=skaun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grete Jøraas Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Tusen takk, Reidar!! Boken er nå kjøpt. Dette var jammen en fin onsdag:-)vennlig hilsen grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vibeke L Hansen Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Hei Jeg så Fana 4 i hyllene på Norli bokhandel på Lagunen storsenter i Bergen for et par uker siden. Er du heldig, har de den ennå.Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Grete, du rekker vel å gjøre en handel hos Norli i kveld også? mh ReidarLenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grete Jøraas Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Takk Vibeke, og takk igjen Reidar! Det kunne se ut som om Norli var utsolgt, men jeg sendte en forespørsel pr mail og i mellomtiden krysser jeg fingrene:-)spent grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore Øverby Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Hei! No har postadressa mi gått på nettet. Håper jeg har korrigert epost-adressa di rett!Vil i same slengen ønske alle forumets lesere ei god jul! Mvh Tore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grete Jøraas Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Ja Tore, alt i skjønneste ordengrete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Agnar Fitjar Skrevet Desember 17, 2008 Del Skrevet Desember 17, 2008 Bergensantikvariatet har Fana Bygdebok 1-4 tilsalgs for kr 1500. (Tlf 55326894) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tove Karlsen Skrevet Desember 18, 2008 Del Skrevet Desember 18, 2008 Ang 11. Jeg kjøpte ett bind av Fana bygdebok via en bokhandel i Bergen. De sendte boken til meg. Husker desverre ikke hvilken bokhandel det var, men jeg fikk opplysningen om bokhandelen fra biblioteket i Bergen. Sendte bare en epost dit, og fikk hjelp.Biblioteket finner du her: http://www.bergen.folkebibl.no/ mvh Tove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grete Jøraas Skrevet Desember 18, 2008 Del Skrevet Desember 18, 2008 Takk Agnar og Tove for nyttige tips! (For dette å få fatt i manglende bygdebøker i samlingen min, har/er ikke lett!)vennlig hilsen Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore Øverby Skrevet Desember 22, 2008 Del Skrevet Desember 22, 2008 Boka (lenke 1 og 2) kom på laurdag. Det vart blink på meg! Tippoldmora fann jeg ikke i bind 1, men Gorsetgardene er i dette bindet, og ho hadde forfedre på Utstuggu Gorset.Hjertelig takk , Grete!Tore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts