Gå til innhold
Arkivverket

[#65525] Dødsmelding Sogndal 1895 (Espeseter)

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Bertha Larsdotter Espeseter, gardbrukarenkje, døydde på Espesete i Sogndal 25.2.1895.Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar; eg er særleg interessert i kva som måtte stå om sonen Lars Iverson?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet ble sluttet 30. okt. 1895. Ved registreringen er arvinegen nevnt: 1) sønnen Espen Iversen var død. Han hadde etterlatt seg barna Ole, 21, i Amerika, Iver, 18, Brite, g.m. Iver Øvrethun og Ingeborg, g.m. Andreas Øvrethun, i Amerika, 2) sønnen Lars Iversen, i Amerika, 3) sønnen Erik Iversen, i Amerika, 4) sønnen Iver Iversen, i Sogndal, 5) datteren Kjerstine Iversdatter Gjerde, død, etterlatt mange barn, og 6) datteren Aamund Iversdatter, g.m. Aamund Henjum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for svært spennande opplysningar. Eg har funne att sonen Erik Iverson i McHenry Co., ND, men trass mykje leiting er det ikkje noko å sjå til sonen Lars.Er det mogeleg å sjekka ut skiftedokumenti frå Sogndal frå 1895 for å finna ADRESSA til Lars Iverson frå 1895? Og eventuelt kva namn han då nytta? Det må ha vore korrespondanse i samband med skiftet...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.