Gå til innhold
Arkivverket

[#65734] Gjestgivere i Furresund i Kind, Thomas Stephensen Viig og Serena.

Gjest Lars-Idar Vegsund
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars-Idar Vegsund

Flott med mange avklarte relasjoner her..Jeg viser til link til Stephan Olsen Svinevik og Helene Rasmusdtr sitt giftemål 23 november 1783, med forlovere; Peder Larsen ytre Barmen og Alexander Monsen Møchlebust Lenkemvh Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Du får ha det kjekt i gullbrulløpet då Eva. Er vel ikkje ditt eige?Fint at du fann Foreldra til Steffen, for eg ser at eg har gløymt noko i lista over. (blei litt mykje steffen/steffenson)Mellom Steffen Olson og Eirik Steffenson skal settast inn: Ola Pederson gift 1745 med Eli Eiriksd. Ho var e. ett. Hans Steinbjørnson. (Skjønar ikkje heilt kva det siste betyr, finn ikkje denne Hans Steinbjørnson i lista). Eli Eiriksdtr. er då sikkert datter av Eirik Steffenson.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

I følge FT 1701 er Erich Steffensen 10 år og bur på garden Onderspold i Selje Prestegjeld. (Skal prøve å finne ut kva dette er for ein gard, og sjekke gards og ættesoga). Far hans heiter Steffen Erichsen (Det er det vel ingen som er overraska over) og er 50 år.(PS Eva, beklager det var dårleg gjort å tru at du var så gamal at du var klar for gullbrulløp, beklager)mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Onerspold er vist eit anna namn på Sørpollen.Sørpollen er omtale i Gards og Ættesoga for Selje.Her finn eg på bruk nr. 1 Eirik Steffenson f. kring 1684, død før 1740 (dette stemmer ikkje med det som stod på Svinevik) og bygsla 1711 1/2 garden. (Ser at det som eg har tolka for å være brulløp skal være bygsel, dvs. at der eg har sett 'gift' i oversikta ovanfor, så er det bygsel som skal være rett. Han var gift med Magnhild Jensd. som dør 74 år gamal i 1752. (Dette stemmer heller ikkje med det som står på Svinevik) Kan Eirik Steffenson være gift to ganger? Han skal ha bygsla Svinevik i 1729, Magnhild må difor ha budd der når ho døde, og han må ha gifta seg med (Mari) Nilsd. etter 1752.Må sjekkast ut slik at vi veit at det er rette Eirik Steffenson. Forldra har eg i boka, (Far heiter Steffen Eirikson sjølvsagt) Når vi har fått avklart om det er rette mann vi har, skal eg legge ut oppl. om han.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Dåpen til Helene, fjerde nederst på side 259, Trinitatis søndag (25.5.) 1758 LenkeHennes far ser ut til å være Rasmus Monsen, gårdsnavnet er klusset litt med. Men en av dere lokalkjente greier sikker å gjette hva det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Dåpen til Helene, fjerde nederst på side 259, Trinitatis søndag (25.5.) 1758 LenkeHennes far ser ut til å være Rasmus Monsen, gårdsnavnet er klusset litt med. Men en av dere lokalkjente greier sikker å gjette hva det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Lager oversikt over det vi har funne så langt i Steffen/Steffenson-klanen, for å få litt oversikt. For å få legge inn alle som vi har funne inn i eit system, starter eg med det eldste funnet. Dei tre eldste generasjonane er rimeleg sikre, men bør støttast med funn i kirkebøker m.m. Funna blir bygd opp med identitet 1 for første generasjon, 1.1, 1.2, osv for andre generasjon, og så eit siffer ekstra for kvar generasjon. Då det sikkert mangler ein del personar i systemet, blir søsken satt opp i tilfeldig rekkefølge.”e. ett” som eg lurte på i innlegg 28, må bety enke etter. Dvs. at Eli Eiriksdtr må ha vore gift tidlegare med Hans Steinbjørnson.1. Steffen Eirikson, fødd ca. 1650, død 1712. Brukar Sørpollen frå 1692. Gift med Kari Olsdtr. Død etter 1715.1.1 Eirik Steffenson, fødd ca. 1684-1690, død 1764. Bygslar Sørpollen 1711, bygslar Svinevik 1729. Gift 1 Magnhild Jensdtr. Død 74 år 1752?, Gift 2 (Mari) Nilsdtr død 84 år 1763. 1.2 Synnøve Steffensdtr, f. 16??, død 17??. Vart 1711 dømd for grovt lægermålsbrot og dømd fredlaus og send til ”fiskerleierne” i Finmark. Uvisst etter dette.1.1.1 Eli Eiriksdtr, fødd 17??, død ??. Gift 1 Hans Steinbjørnson, gift 2 Ola (Ole) Pedersen bygslar Svinevik frå 1745.1.1.1.1 Steffen Olsen, fødd ca. 1752, død 1813. Gift med 1784 med Helene Rasmusdtr. Fødd 1758, Død 63 år 1817.1.1.1.1.1 Ola (Ole) Steffensen f. 1784, død 1841, bygslar Svinevik 1805, gift med Eva Rasmusdtr Hjelmeland, død 82 år 1861. 1.1.1.1.2 Thomas Steffensen Viig f. 1786, død 18??, Gjestgivar på Furrevik, gift 1814 med Serena Nielsdtr. fødd 1789? 1.1.1.1.3 Erich Steffensen f. 1789 1.1.1.1.4 Eli Steffensdtr f. 1791Ola Steffensen sine etterkommarar som er funne: 1.1.1.1.1.1 Steffen Olsen, f. ca. 1820, død 1857. Brukar på Svinevik 1848, gift med Eli Monsd. Ytre-Barmen 1.1.1.1.1.2 Siminna Olsdtr Svinevik, fødd 1826, død 1889, gift med Tomas Monson som har skøyte på Svinevik 1862, død 66 år 1895. 1.1.1.1.1.2.1 Steffen Olai Tomasen f. 1857. Død 1928, skøyte på Svinevik 1882. Gift med Kari Larsdtr. Barnlause.,Thomas Steffensen sine etterkommarar som er funne: 1.1.1.1.2.1 Helena Carolina Thomasdtr. F. 1814 1.1.1.1.2.2 Niels Olai Thomasen f. 1816 1.1.1.1.2.3 Stephan Thomasen f. 1818 1.1.1.1.2.4 Karen Christina Thomasdtr f. 1819 1.1.1.1.2.5 Chatarina Thomasdtr f. 1821 1.1.1.1.2.6 Boletha Sofia Thomasdtr. F. 1824 1.1.1.1.2.7 Elisabeth Thomasdtr. F. 1826 1.1.1.1.2.8 Thomasine Thomasdtr f. 1828Dei tre første generasjonane bør dokumentarast gjennom funn i kirkebøker e.l., for å være heilt sikre. Dvs. finne dåpen til Eli Eiriksdtr. Kven var far. Finne dei to ekteskapa til Eiriks Steffenson f. ca. 1687, evt funn av hans død før 1740 vil avkrefte at Eiriks Steffenson på Sørpollen og Svinevik er den same. Finne fødsel til Eirik Steffenson f. ca 1687 ( -), sjølv om det gjennom FT 1701 synest rimeleg klart at han er son til Steffen Eiriksson på Sørpollen.Klarer vi å finne fødselen til Steffen Eirikson fødd ca. 1750, og kva gard han då budde på, kan vi komme endå lenger bakover.I tillegg kunne det være greitt å finne dei ekteskapa som ikkje er datofesta, i tilfelle nokon vil leite etter etterkommarar.Helene Rasmusdtr sine Anar er ikkje med her, men dei tar vi evt med når det startar å bli uoversiktleg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ser at dei blei litt ferre linjeskift i forrige innlegg enn det som var meininga, og dermed blei den kanskje litt uoversiktleg. Dersom det er behov skal eg rydde den og legge den inn på nytt. generasjonane kjem i alle fall fram. (Ikkje heilt enkelt å lime inn ting frå Word, og få det til å sjå greit ut her).Eva: Eg har sett litt på denne garden. Ikkje heilt enkelt å forstå. Har funne ei som må være søster av Helene fødd i 1755, og der ser det ut som det står Fieldet eller noko liknande. Det er ingen gard i Selje som heiter dette. Ser at denne Rasmus Monsen og har budd på garden Myklebust (Myklebostad). Der er det eit bruk som heiter Fjeldbakken, som då sikkert er 'Fieldet'.Her finn eg Rasmus Monsen død 1808 80 år gamal. Bygsla Fjeldbakken 1746. Gift med Synnøve Verniksd. Liset død 77 år i 1800. (Ho er oppført som mor til 'søstra' til Helene, på Helene sin dåp ser eg ikkje oppført noko mor).Far til Rasmus står ikkje oppført som brukar her forut for Rasmus, så han må vi evt. leite etter. Ser ellers at det ut frå namna tyder på at det har vore tett kobling mellom Svinevik, Sørpollen og Myklebust.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg har funne ei Ely fødd i 1734 med far Erik. [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070515630235.jpg>Lenke Ho er nok for ung til å være den Eli som vi leiter etter, men interessant er det likevel at faren heiter Erik Soerpold. I tillegg er det ein fadder som heiter Erik Svinevig. Så med mindre det ikkje er fleire Erikar ute og går (dvs. dei går vel forhåpentlegvis ikkje lenger), så kan ikkje Erik Sørpold og Erik Svinevik være den same. Det vil òg igjen sei at Steffen Eriksen i Sørpolden ikkje kan væra far til Erik Steffensen Svinevik. Vi må difor leite etter ein annan far. Eg har ikkje funne andre Erik (eller andre variantar av namnet) Steffensen i passeleg alder i FT 1701 Selje. Det nærmaste eg kjem er ein Erich Isachsen 11 år og bur på Silda i 1701. Han har to brødre (ein eldre og ein yngre) som begge står som bygslarar på Søre Silda. Kan han ha flytta til Svinevik og blitt til Erich Steffensen? Eg skal leite litt etter Erich Isachsen, og sjå om eg kan finne spor etter han etter 1701. Ellers må Erik Steffensen ha kome frå ein annan kommune.Trur ut frå dette at vi stryk dei frå Sørgulen frå lista.Eg har og funne Eli Eriksdtr sitt første ekteskap, det med Hans Steinbjørnson i 1732, dvs det er vel eigentleg forlovinga (første til venstre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Trur eg lager ei ny oversikt, slik at vi veit kva vi har, og kva vi mangler. Som sagt trur eg vi gløymer Sørpollen. For å få med Helene sine etterkommarar, starter eg no med Thomas Steffensen Wiig og går bakover i slekta.Ny oversikt over anane til Thomas Steffensen Wiig.1. Thomas Steffensen Viig fødd Svinevik 1786, død 18??, Gjestgivar på Furrevik, gift 1814 med Serena Nielsdtr. fødd 1789?Foreldre:2. Steffen Olsen, fødd Svinevik ca. 1752, død 1813. Gift 17843. Helene Rasmusdtr. Fødd Myklebust 1758, Død 63 år 1817.Besteforeldre:4. Ola (Ole) Pedersen bygslar Svinevik frå 1745.5. Eli Eiriksdtr, fødd 1707-12??, død ??. Gift først med Hans Steinbjørnson 1832.6. Rasmus Monsen fødd 1728, død 1808 Bygsla Fjeldbakken 1746.7. Synnøve Verniksd. Liset fødd 1723 død 1800.Oldeforeldre:8. ?9. ?10. Eirik Steffenson, fødd ca. 1687, død 1764. bygslar Svinevik 1729.11. (Mari) Nilsdtr fødd ca. 1679, død 1763.12. ?13. ?14. ?15. ?Tippoldeforeldre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ser at Synnøve Verniksd. har etternamnet Liset. Liset er ein plass i Selje. Finn ikkje dette som gardsnamn i gards- og ættesoga, men Lidasæter må den same.Der finn eg Vernich Jakobsen på bruk nr. 1, død ca. 1734, brukar kring 1707, gift med Helga Pedersd. død 82 år 1754. Då har vi nr. 14. og 15.14. Vernich Jakobsen fødd ?, død ca. 1734, brukar Lidasæter ca. 1734.15. Helga Pedersd. f. ca. 1672, død 1754.Brukaren før dette har ikkje noko namn som skulle tyde på slektskap, men han var der kun nokre få år. Brukaren før der igjen (Oluf Olson) hadde derimot ein son Jacob, som var marinesoldat i 1701. Kan dette være far til Vernich?Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Det er ikke alt som skal finnes og jeg synes vi har vært flinke som fant hvor Thomas Wiig kom fra og enda litt bakover.For min del sier jeg så mange takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.