Gå til innhold
Arkivverket

[#66405] Etterlyser bilde av Fredrik Otto Juell (1803-1888)

Gjest Fredrik Klouman
 Del

Recommended Posts

Gjest Dagny Madsen

Beklager at jeg ikke fikk sagt takk for korreksjonen vedr ektefellene til Juelbrødrene. Jeg har hele tavla over Madsen-familien hjemme utarb av Sjur Madsen i tillegg til en oversikt av farfars sønn. Hvilken bok side 6 står dette i?. Sikter du til tavla som jeg har kopi av eller fins ei bok i tillegg! Dagny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Nå aner jeg lite hvilken tavle du sikter til da du ikke har gitt noen antydning til hvem som har laget den og hvordan den ser ut. F.O. Juell ga ut boken 'Stamtavle over familien Juell' i 1879, og i den er Madsen søstrene nevnt på side 6. Boken har dog sine feil og mangler....!!Ønsker mer enn gjerne å få tak i tavlen over Madsen-familien om den har med etterslekten til de to søstrene og den oversikten som du sier du har over din farfars sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagny Madsen

Svar til (27). Jeg skal finne den kilden.Men det er jo en med navnet Juel. Du kan få kopier av de to oversiktene av Madsen-fam. Den min onkel har laget er håndskrevet, den andre på data. Det blir for mye å scanne så du får gi meg en postadr som jeg kan sende til. Hilsen Dagny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Arne B. Kristiansen

Hei, Dagny..... Jeg savner at du ikke har tatt kontakt...min mailadresse er endret til: wontolla7@yahoo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.