Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet Februar 15, 2009 Del Skrevet Februar 15, 2009 Hei Berit Beista Fosnes 1784----1816 finner en begraving 1807 helt til høgre mittpå ca klarer ikke og tyde bare Henrik andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet Februar 15, 2009 Del Skrevet Februar 15, 2009 Hei Berit takker for hjelp Finner en Henrik Andersen 26år gift1825 med Gurine Evensdatter 20 år Fossum nr26 høgre sida kansje det passer innlegg 22 Egge Stod Sogn 1825 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Februar 15, 2009 Del Skrevet Februar 15, 2009 Før du har funnet vielsen mellom Petter og Hanna så er det veldig usikkert om det er riktig Hanna som er funnet. Så jeg vil foreslå at vielsen må finnes før vi fortsetter med Hanna.Jeg finner ikke Petter eller Hanna i 1900. Har du noen anelse hvor de var da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet Februar 16, 2009 Del Skrevet Februar 16, 2009 Hei Berit Peter Olaus var gift 2 ganger 2gang med Hanna Dem bodde i Kvam nolden gåren Aasved derfor slektsnavn Aasved Peter har vi en del om men Hanna er det jeg forsøker og lete noe om som du ser inleggene så trur håper jeg at noe er der på farsiden nå morsiden til Hanna venlig hilsen jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet Februar 16, 2009 Del Skrevet Februar 16, 2009 Hei Berit Finner Peter oh Hanna i Kvam som Mann og kone Dem fikk første sønn Paul i 1909 mvh jmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Februar 19, 2009 Del Skrevet Februar 19, 2009 Dåp nr.1 Paul Herman Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet Februar 19, 2009 Del Skrevet Februar 19, 2009 Hei Berit takker Hanna og Petter Olaus hadde 6 barn første født 1906 fandt henne komfimert for kirkeboken for Kvam starter 1908 jeg går ut fra at Hanna er kona så jeg leter fortsat etter anene til Hanna og kor dem kom fra mvh jmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Februar 19, 2009 Del Skrevet Februar 19, 2009 Kvam finnes også under Stod krk.bøker, men mangler bl.a. fra 1899-1908. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet Februar 20, 2009 Del Skrevet Februar 20, 2009 Hei Berit Ja jeg har sett der det rare er finner første gifte men ikke når hun døde Men finner ikke når han giftet seg med Hanna det er kansje i dekb som er vekk får bare sjekke videre mvhjmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet April 2, 2009 Del Skrevet April 2, 2009 Hei er der noen som hvet hvor jeg kan finne disse kirkebok sidene 1899 til 1909 fra kvam mvh jmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet April 2, 2009 Del Skrevet April 2, 2009 Kan det være en mulighet her tro?Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet April 2, 2009 Del Skrevet April 2, 2009 Overså innlegget til Berit i 33 så beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet April 2, 2009 Del Skrevet April 2, 2009 Disse kirkebøkene er sikkert ikke innlevert fra prestekontoret til Statsarkivet i Trondheim, og er derfor heller ikke skannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet April 2, 2009 Del Skrevet April 2, 2009 Du kan sende en forespørsel hit:Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle mgne martinussen Skrevet April 29, 2009 Del Skrevet April 29, 2009 hei astrid jeg har hvært mye borte derfor sen med svar ingen hjelp i steinkjer må til arkivet Trondheim. mvd jarlemm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts