Gå til innhold
Arkivverket

[#66845] Fusa, Hålandsd./Skjold,KRABBETVEIT.; Knut Engels. GJØN 1757- et. 1811-etterslekt


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg tenker vi må gjøre et arbeid vedr de helsemessige forholdene til slekten vår. Hadde trodd at Bjørn ville komme på banen i den sammenheng, men har ikke sett noe til han i det siste. Vi har vel vært innom alle disse epidemiske sykdommene nå, og de er godt spredt rundt på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Da tror jeg vi etter hvert avslutter denne tråden:Vi avskriver Abigael f 1783.Oline Helgesdatters dåp i 1790 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8623&idx_id=8623&uid=ny&idx_side=-82>Lenke Permanent bildelenke: LenkeOline Helgesdatters død i 1855 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Innlegg 82, tabell: Ser bra ut i forhold til mine notater.1.2.1.1.3.7.5. Dødfødt gutt 1796 √ tvilling og 1.2.1.1.3.7.6. Dødfødt gutt 1796 √ tvilling rettes til 13. sept. 1795 i h.h.t innlegg, 20, 40 og 78.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Den er nest nederst til høyre her: Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Skjold, Tysvær, Vats i Skjold, Ministerialbok nr. A 1 (1743-1802), Kronologisk liste 1795, uten sidenr. Permanent sidelenke: Lenke 9. august, ikke 13. sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.