Gå til innhold
Arkivverket

[#67003] Øvre Eiker, Anne Mathea Pedersdtr

Gjest Bjørg Hukkelberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Nå har jeg også lett i utflytterlister i Eiker fra 1878 -1882. Her har jeg ikke funnet henne til nå. Deler av disse listene er bra lesbare, men listene for 1876-1878 er litt vanskeligere å lese?Ellers har jeg også prøv å finne en vielse på Fam.s. 1885 pluss - 5 år . Ikke noe positivt der heller.Ikke på RHDs landsomfattende søk på fornavn og fødested , har prøvd med både Vestfossen/ Eiker/ Eker / uten hell.Veldig merkelig. Gravminner nytter nok heller ikke når vi ikke vet når og hvor hun døde, og heller ikke hvem hun ble gift med.Er det noen mulighet for at hun kan ha oppholdt seg utenlands 1900 ? Man begynner jo å undres .Tar pause nå, men kikker innom om det skulle komme fram nye ting.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Det stemmer. Det er min oldefar, Laurits. Paul er min bestefar. Nå har jeg lett gjennom vielser i Eiker. Intet resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Laurits døde 15.juni 1957.Karen Dorothea f 9. juli 1853 i Skotselv, er ikke Peder si datter. Dorthea Larsdtr fikk henne med Anders Nilsen Hagen. Hun er konfirmert 1868. Har ikke lett mer etter henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Er det mulighet for noen å sjekke om Karen Dorthea fins i FT 1891 for Øvre Eiker? Finner ikke igjen henne heller, etter FT 1875Mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.