Gå til innhold
Arkivverket

[#67032] Lomeland slekt Kristiansand (event. Egersund?)

Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Hei.Brødrene Arthur Otto Baruk Lomeland f. 21.07.1882, kontorist i Kr.sand i 1900 hos Tønnes Thorkildsen, og broren Peter Magnus Tonning Lomeland f. 19.08.1888, bodde i 1900 hjemme hos sin mor, enken etter menighetsforstander Bernt B. Lomeland: Olevine Kristine f. Olsdatter Hartmark, de tilhørte menigheten Samfundet i Kristiansand/ Egersund.Disse 2 brødrene er min morfars fettere. Vet ikke noe mer om deres etterslekt. Ble de gift? Fikk de barn? Finner div. Lomeland-ættlinger både i Kristiansand og Egersund på DIS gravminner, men ser ikke ut til at dette er koner eller etterkommere til disse 2.Noen som kan hjelpe meg i gang?gjelder det nålevende personer, svar påetendre alfakr online dott no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Ingen som kjenner til disse personene? Løfter saken frem igjen i tilfelle noen kan komme på sporet.Jeg tipper på at de to brødrene har bodd i Kristiansand, eller muligens de kan ha emigrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei.Du kan søke i Tlf.katalogen Kr.sand og finne en som heter det samme (første fornavn) som mannen til Olevine. Det er også noen Lomelands i Grimstad.Mvh. Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.