Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#67067] Nok en gang slekt på Smøla - Skomsøy.

Recommended Posts

Gjest Tyra Aske

Flott å få så mye info om Nils Klinge!Jeg må litt tilbake til Knut Pedersen Bogge, da jeg ikke vet med sikkerhet om det er den rette Knut vi har funnet i Nesset (selv om det stemmer bra med årstallet). Den Knut Pedersen Bogge jeg søker er iflg. kirkeboka gift med Marit Justdatter på Smøla i 1804 og tok over gården til Marits stefar Gabriel Nilsen på Indre Skomsøy i 1812. De fikk 8 barn - en sønn Kristoffer i 1817. Kan noen gi meg et tips om hvordan jeg skal få sjekket nærmere denne Knut? I Smølaboka står det 'Kanskje fra Eresfjord?'Tyra

Gjest Anne Haug

Hei Når du finner Knut Pedersen Bugge står det noe navn på Gården han er i fra. Og hvem år er han født i. Har sitti og sett i bygdebokene i fra nesset og det er mange så vis du vet det så er det mye lettere og finne hanHilsen Anne Haug Rausandhaug

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.