Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#67244] Anders Haldorsen, Nerøy skomaker på Stranden, Nesna

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heiDet er nok en stor sjanse for det. Halvorsen er ikke noe vanlig navn i Nordland, de som heter det er som oftest fra Sør-Norge sør for Trøndelag.Har prøvd å lette i Ål kirkebok også men ikke funnet noen som passer.Spørsmålet burde vel ha vært på et annet fylke, hvis ikke noen har registreert han i Nærøy også, han kan jo ha bodd der en periode.Steinar

Gjest Berit Knudsen

Kanskje det i dette tilfellet er noe riktig i både 1865 og 1875. Fant en Anders Halvorsen f./dpt. 29/3-28/3 1819 i Ål Lenke Jeg har ikke sjekket evt. utflytting fra Ål eller innflytting i Næsne. Det sto heller ingen opplysninger ved datterens dåp. Jeg har ikke sjekket om det ble født en Anders i Nesna 1819-24.

Gjest Ørjan Kvaløy

Har sett gjennom kirkebøkene for Nærøy i den aktuelle perioden, tok for sikkerhets skyld også med Kolvereid, Foldereid, Vikna og Leka, men uten å finne Anders Halvorsen født eller døpt. Har også bladd gjennom bd. I-VI av bygdebok for Nærøy, uten å finne noe.ØK

Gjest Steinar Olsen

heiUtmerket service. Holder på å sette opp en aneliste på en jeg kjenner og han vet nesten ingenting om sin fars slekt. Tenkte å overraske han med en aneliste. Nå er det bare Peder Haldorsen som og bodde på Bakken i NesnaPussig forestena at alder på Halvor og Marit ikke er oppgitt.Steinar

Gjest Steinar Olsen

heipå høyre side forlovet 19 aug finner en Halvor Andersen Moen og Margit Olsdtr fra ? Lenke tolker dato på ekteskap til 24 okter det noen som vet hvor hun var fra. Finnes det slektsbok for Ål?Steinar Olsen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.