Gå til innhold
Arkivverket

[#67298] Omstreifer Anders. S. Vang. Hvem er foreldrene?

Gjest Aud irene Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Kjetil Berg

Leste denne tråden med stor intresse, og kan se noen likhetstrekk med personer i innlegg 34324, som er min svigersønns slektOdd Kjetil Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei! De hadde også en sønn Gjert Severin Lysgård, f.3-5-1898, dpt.19-5-1898 i Byneset, men det er vel stor sannsynlighet for at han er død før navnebroren 1900. ”Ugift tjenestegut Andreas Lysgaard, født i Flaa, Guldalen” dør på ”Tuberkulosehjemmet hersteds” 8-4-1912 av ”Lungetæring” og blir gravlagt 13-4-1912 i Røros (fødselsår da oppgitt til 1884). Anna Karoline har etterkommere. Hun hadde et par barn før hun ble gift med en enkemann i Melhus og fikk et par barn med ham også. Gjert Severin f 1900 skal ha blitt forsørget i Buviken, men tror ikke han er konfirmert verken der eller i Flå der faren senere bodde. Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud irene Olsen

Takk til Odd Kjetil, intresang lesing. Engla Linea Andreassen er tante til min mann som var gift med Magnus Ludvik steen. Så dem kjenner jeg sån halveis til. Men hva med Hilmar og Marie Steen hvor ble de av ? Og jeg magler navnet på det 3 barnet enno.Takk til deg å Jonny. Hvs er navnet på mannen som Anna Karoline giftet seg med ? Når ble de gift og hvor ? Og Hvor finner jeg navnene på barna hennes ?Jeg holder på å skrive en slektsbok, Cecilie Hendrikke Vang er min oldemor f. 1876 døde 1971 i Trondheim, som er nevnt på nr.11.Er Andreas Lysgaard samme mann som August Andreas Magnus Lysgaard ? Ble Gjert Severin f.1900 Gift ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jonny Mydland

Hei, Aud Irene! Og beklager sent svar. Send meg meiladressen din, så skal jeg oppdatere deg på noen av disse. Ville også vært interessant å vite hvem du er utav. Mannen din har jeg :-) Beste hilsener Jonny. Meiladressen min: jonny-m@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.