Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#67387] Michel Nielsen, underfoged Bragernes ca. 1720- 1732 ?

Recommended Posts

Gjest Jan Holm Thomsen

HeiEr der nogen der kender noget til ovennævnte ?Jeg er - langt om længe - nået frem til at Michel Nielsen muligvis kan være fader til vores tip-tip.. Niels Holm, viet i Bragernes i 1714 med Karen Findboe.Niels Holm er død/begravet i Bragernes d. 1/7-1745, hvor han er benævnt Niels Michelsen Holm.Med venlig hilsenJan Holm Thomsen

Gjest Gunn Huglen

Det er vel denne Nils Holm du undres om var sønn av Michel Nilsen , underfoged i Bragernes.LenkeFinner ikke noe skifte etter Nils Michelsen Holm som døde i 1745 , dessverre.Skal se om jeg kan finne andre kilder:Mvh. Gunn

Gjest Jan Holm Thomsen

Hei GunnTak for dine svar.Det er også der jeg indtil nu er nået til.Jeg kender til ovennævnte skifte, som vedrører Niels Holm,s barnebarn: arvelader købmand Mogens Holm.Jeg tænker på om der måske findes noget lokalmateriale, som kan bringe mig videre ?MvhJan

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.