Gjest Jörgen Ingman Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Jag undrar om nån vet vad Dom 12 trin 1774 kan vara för datum? Även Dom 12 Trin 1780? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Dom 12 trin 1774 = 21. aug. Dom 12 trin. 1780 = 13. aug. (Heskestads kalender) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jörgen Ingman Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 tusen tack!vet du hur jag får tag i sådan kalender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Det ligger en her i DA, men jeg tror den inneholder små feil. Jeg vet ikke om de er retta opp. Desverre så tror jeg det er vanskelig å finne Heskestad på nettet, men den er riktig. http://www.morchslaegt.dk/bauers/bauer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Jeg vet ikke om du har sett 'Nyttige lenker' nederst på siden (blå linje). Der finner du litt av hvert som kanskje kan være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jörgen Ingman Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Ok, stort tack till båda! Hoppas felen är rättade så man kan använda den kalendern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Det har vært en debatt her om disse kalenderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Mars 1, 2009 Del Skrevet Mars 1, 2009 Søk etter 'kalender' og da får du opp flere debatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts