Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#67775] Arne Larsen Rye f. Buskerud

Recommended Posts

Gjest Joy Sundrum
Lenke Kan noen hjelpe meg for å lese hvor foreldrene bor? I Amerika er han Arne L. Rye. Det er mange fra Rye gården i Nord Aurdal. Kanskje flytte han til Rye senere, men ble født i Nes, Buskerud. Foreldrene er Lars Arneson og Mari Iversdtr. Jeg kan ikke lese ordene etter navnene deres. Takk på forhånd. Joy Sundrum
Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/153138-67775-arne-larsen-rye-f-buskerud/
Del på andre sider

Gjest Joy Sundrum

Takk, Roger og Lars at dere fant Arne Larsen. Jeg håpet at opplysninger skal vise en lenk til Rye i Nord Aurdal, Valdres, siden mannen jeg ser etter er Arne L. Rye i Amerika. Det var mange fra Nord Aurdal in Lyon fylke, Minnesota 1880-1920 og han er en. Men jeg fant ham ikke i Aurdal kirkebøkene. Jeg lurer på hvorfor han har surnavnet Rye. Mer å se etter! Takk, Joy

Gjest Joy Sundrum

Mange takk, Lars. Ja, Arne var en smed i Minnesota! Jeg tror Arne Larsen Rye ikke er i slekt med meg, men nå kjenner jeg det. Det var mange fra Rye, Nord Aurdal i Lyon fylken så jeg lurte på om alle var i slekt med hverandre. Takk for hjelpen. Joy

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.