Gå til innhold
Arkivverket

[#67859] Etterlysning av Lars Johan Vistrøm fra Sverige født 1862

Gjest Ronny Stolen Tollefsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne J. Engmo

Hun ble sannsynligvis gift,du finner henne på 'Gravminner i Norge' hvis du søker på fornavn og fødseldato.Vil helst ikke legge inn etternavnet her,siden det er såpass nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Ferdinand er i slekt med den Lars Johan jeg søker, i og med at faren hans var født så sent som i 1868. Beda Marie var et veldig godt spor, så der ser det veldig lovende ut for å finne etterslekt. Ser ut som det snart kan bli en løsning på dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette er litt mystisk, eller er det det som på godt norsk kallast lyging?Ved dåpen til Ferdinand (eg trur at han og er son deira) står det at foreldra gifta seg i Jacob 1902, men sjå i anmerkninger til høgre ved dåpen til Harald, der står det Fredrikshald 11.09.05, og det stemmer, dei gifta seg i Halden 11.09.05.Det står berre f.sted Sverige, men namna på fedrene står der.Grunnen til at eg trur det er same folka er at det også ved dåpen til Ferdinand står Kila på mora sin f.stad, som det gjer fleire stader. Dessutan står det Gavleborg som f.stad på faren, og iflg. det som Hanne fann heilt i starten her oppe, så er Lars Johan f.i Los(fos) i Gavleborgs len.Dei har nok 'teke ein spansk ein' og sagt at dei gifta i 1902.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kontakt med datteren til Beda Marie idag, og hun fortalte at Ferdinand var hennes onkel. Så de tok nok en spansk en som du sa :)Hun hadde ikke hørt om noe om min oldemor, men jeg fikk tips om å kontakte andre i slekten som visstnok hadde litt mer oversikt. Så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.