Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#68192] Hans Evensen og Marthe Johnsdatter

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Ja, det er en mulighet, og jeg fant denne i samme kirkebok. Se Marit Johnsdatter 1834 høyre side , dåp nr. 2 , 14,jan. far John Olsen og mor Goro Simensdtr.LenkeVet ikke helt hvem som passer best. Bruden var oppgitt vel 33 år i 1865 , vielsen?Ved folketellingen står også en ca .alder.Har ikke greid å finne noen barn av ekteparet. Vet du om de hadde etterkommere?Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Fint å få det andre tema om det samme ekteparet. Prøver med en lenke til temaet her: LenkeDet er tydelig flere som ønsker opplysninger om nettopp ekteparet som giftet seg 1865 i Stange.Jeg finner dem ikke i folketelling 1900. Kan de begge være døde tidlig, eller muligens utvandret?Mvh.

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger en lenke til vielsen 1899 i Romedal for Hans Evensen og Nille Andersdatter: Se nr. 6. 16 mai:LenkeHun ser ut til å være ført fra Vingardstuen? synes jeg det står.Så står det noe helt til høyre om ved dødsattest ? men ingen dato. ( Muligens hans første hustru?)Da kan det være vi må leter i Romedal-kirkebøker etter hennes død?Håper noen kan hjelpe deg med det som står i Bygdeboka om Marit Johnsdatter.Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.