Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#68289] hvem var birthe olsdatter

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Kan hende det er lurt å se på barndåper til dette paret i kirkebøker for Onsø?Faddere kan ofte være til hjelp for å finne slekt til ekteparet.Her legger jeg inn dåpen til datter Birthe , Se kirkboka 2. side , nederst i 1. rubrikk:LenkeSer at faddernavn er ganske tydelige.Vielsen vet jeg ikke om du finner i digitale kilder. For meg ser det ut til at det som ligger i digitalarkivet er vielser fra litt senere enn det oppgitte året. Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Ser at lenken til vielsen ble feil: LenkeDet er nok en litt usikker kilde, for jeg ser at flere har samme ektepars vielse 3. Des samme år.Her er i alle fall hans far nevnt ved navn. Dessverre ikke hennes opphav.Kan hende du kan få noen til å sjekke den originale kirkeboka som forhåpentligvis har vielsen fra 1785 med? Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.