Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#68381] Karen Braathen, trolig et sted på Ringerike fra.

Recommended Posts

Gjest Torleif Odland

Karen Braaten fødd Strande,er fødd 27.november 1905, trolig et sted på Ringerike. Viet på prestekontoret i Norderhov 20 april 1946 med Erik Braaten fødd 9 februar 1910. Karen nevnes med slektsnavnet Tolpinrud ved sin vielse.Jeg har søkt rundt, i håp om å finne Tolpinsrud et sted, men jeg kan ikke finne noe. Jeg har fått en forespørsel fra den andre siden av Atlanteren om jeg kan finne noe om denne kvinnen. Jeg har store problemer med å lokalisere henne, og dette er de få opplysningene jeg sitter inne med. Finnes det håp, med så få opplysninger tro?Mvh. Torleif

Gjest Torleif Odland

Takk til dere begge to, da fekk jeg litt geografisk innsikt på Ringerike,og da begynner det å se litt lysere ut. Jeg hadde nemmelig en mistanke om at dette var ved Norderhov et sted, men er Hole eget kirke sogn?Torleif

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.