Gå til innhold
Arkivverket

[#68395] Flugind etterkommere - Nord Odal


Gjest Karen Østvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Karen Østvik

Jeg er på jakt etter informasjon om Nils Pedersen Flugind f.1893 gift i 1920 med Lina Lauritsdatter tjenestepike fra Åsum i Vinger. Fikk dette paret barn og hvor bosatte de seg?Jeg er også på jakt etter informasjon om Hans Pedersen Flugind f.1901, broren til Nils, som skal ha blitt gift med Marie Iler fra Austvatn 1909-1943. Når ble dette paret gift og fikk de barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

På samme gravsteinen står det Gerd og Otto Flugind, 1942. Kan det har vært barna til Hans og Marie?Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Fra DIS gravminner: Marie og Nils er gravlagt på Mo gravsted i Nord-Odal. Hun dør i 1942, Hans i 1985.I samme grav ligger Gerd og Otto. Ved deres navn står 1942.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Evensen

Nils Flugind f 9.1.1894 døde 26.11.1971 på Kongsvinger, Lina Aasum f 27.5.1895 døde 31.8.1961 på Kongsvinger. Begge begravet ved Vinger kirke. Hadde visst ingen barn, men pleiesønnen Oskar er nevnt.Mvh Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Strandhaug

Hei. Jeg er i familie med Marie Ihler. Marias bror, Anders er min morfar. Hans Pedersen Flugind ble gift med Marie De fikk tvillinger Gerd og Otto. Alle 3 fikk difteri og døde samtidig og det er blitt sagt at hun ble gravlagt med 1 barn på hver arm. Mvh Wenche Strandhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.